به داد کارگران بی حقوق برسید / شهردارکاربلد و کارآمدی انتخاب شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۳۲:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه نمازجمعه این شهر با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب بر انقلابی بودن گفت: انقلابی اهل محافظه کاری و بده و بستان سیاسی نیست، به موقع و بابصیرت عمل و اقدام می کند. وی افزود: رهبری در دیدار با رییس و اعضای جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام هم بر شخصیت برجسته آیت الله هاشمی شاهرودی تاکید کردندو هم نقش و جایگاه این مجمع را تبیین کردند.
حسینی با اشاره به بیانات امام خامنه ای در جلسه مذکور بیان کرد: ایشان وفاداری و پایبندی به افکار و آرمان های امام راحل و مراقبت به انقلابی بودن را به همه اعضا گوشزد کردند.

خطیب نماز جمعه ساوه با اشاره به حوادث میانمار اظهار کرد: جنایات میانمار، یک فاجعه تمام عیار است، از بی غیرتی کشورهای اسلامی تعجب می کنم.وی ادامه داد: همانطور که رهبری فرمودند:«دولت های اسلامی باید اقدام عملی کنند»، پشت پرده این جنایات نیز آمریکا و اسراییل است.

امام جمعه ساوه با اشاره به افتتاح درمانگاه خیریه کریم اهل بیت(ع) گفت: درآمد این خیریه حق مردم ساوه است نباید شهر دیگری هزینه شود.
وی با بیان اهمیت احترام علما از رییس هیئت مدیره درمانگاه انتقاد کرد و افزود: آقایان می گویند انتقاد نکنید خوب شما به علمای شهر بی توجهی نکنید، کار را به دو بچه سپرده اید و توقع دارید انتقاد نشود.حسینی تصریح کرد: درآمد این موقوفه ها را از ساوه خارج نکنید، ما انتقاد نکنیم.

خطیب نماز جمعه ساوه با اشاره به مشکلات جامعه کارگری ساوه گفت: با کارگران شرکت های ساوه صحبت کردم، به فریاد کارگران مظلوم پروفیل ساوه برسید.وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند:«مردم عائله مسئولان هستند» پس مانند پدر غمخوار به مردم نگاه کنیدو به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشید.حسینی بیان کرد: کارگران فضای سبز چند ماه بدون حقوق هستند، دستگاه محترم قضایی ، فرماندار و سایر مسئولین محترم چه زمانی باید به داد این بیچارگان رسید.

امام جمعه ساوه با اشاره به انتخاب شهردار جدید اظهار کرد: شهردار کاربلد و کارآمدی انتخاب شد، در انتخابات نمی توان توقع آرمانی داشت، منتخب عصاره فهم منتخبین است، نگران زد وبند اقتصادی بودیم که تا حدی زیادی دور شد.وی ادامه داد: حساسیت ما روی مسایل سیاسی نبود، امیدواریم شهردار محترم با توجه به سوابقش بتواند پرتلاش به مشکلات رسیدگی و با پاکدستی و انتخاب همکاران پاکدست این راه را تا آخر ادامه دهد.
خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: شورای محترم شهر و شهرداری زیر ذره بین مردم و دستگاههای نظارتی هستند، باید شفاف عمل کنند.
وی پیشنهاد کرد: حق الجلسات، صدور مجوزها، دریافتی و پرداختی با اطلاع رسانی شفاف شود، آقای شهردار یکماه پیش برای مشورت نزد بنده آمدند و توصیه کردم زیر بلیط کسی نباشدو باج ندهد.

امام جمعه ساوه با اشاره به همزمانی دفاع مقدس با ایام محرم بیان کرد: ملت با الهام گرفتن از امام حسین(ع) توانست با مقاومت، جهاد و شهادت از دین و انقلاب خود دفاع کند.وی افزود:درس اطاعت از خدا در جهاد با دشمنان دین و ارزش های اسلامی، درس ایستادگی، مقابله با ستمگران و تلاش برای نابودی طاغوت و تاسیس حکومت اسلامی همه درس های محرم است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی