استاندار مرکزی به دیدار خانواده های دو شهید ساوجی رفت | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۴:۰۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایسنا ، سیدعلی آقازاده با حضور در خانواده شهید “محمدرضا علیمحمدی” از شهدای دوران دفاع مقدس اعزامی از سپاه ساوه که در تاریخ دهم مهرماه سال ۱۳۶۶ در منطقه شلمچه به شهادت رسیده است با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

استاندار مرکزی در جریان این دیدار از شهدای عزیز به عنوان مجاهدان راستین دفاع از کیان اسلام و میهن یاد کرد و گفت: خون مطهر شهدای عزیز موجب تقویت ارکان نظام و احیای ارزش‌های اسلامی شده است.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهیدان کمترین کاری است که در مقابل مجاهدت‌ها و جانفشانی شهیدان انجام می دهیم و راهکاری برای احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

آقازاده در ادامه بر تداوم خط سرخ شهیدان تاکید کرد و از مسئولان و آحاد مختالف مردم خواست تا با تفکر و تعمق در سیره شهیدان ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عزیز نظام اسلامی را از توطئه‌های دشمنان مصون دارند.

استاندار مرکزی در ادامه با خانواده شهید “محمدعلی سبط احمدی” نیز دیدار و گفتگو کرد.

این شهید بزرگوار متولد ۱۳۵۰ ، اعزامی از بسیج و از شهدای دانش آموز بوده که در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده است.

به گزارش ایسنا، استاندار استان مرکزی در ادامه سفر به ساوه پس از دیدار با خانواده این شهید از چهار واحد صنعتی و تولیدی در شهرصنعتی کاوه این شهرستان بازدید بعمل خواهد آورد.

وی سپس ضمن بازدید از منطقه ویژه اقتصادی کاوه، یک طرح آبیاری قطره‌ای در مجتمع کشت و صنعت کوثر ساوه را افتتاح خواهد کرد.

ملاقات با تشکل‌های سیاسی ساوه و نیز حضور در خانه کارگر تشکیلات ساوه و زرندیه و دیدار با اعضای هیئت اجرایی این تشکیلات کارگری از دیگر برنامه‌های سفر استاندار مرکزی به ساوه است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی