آقازاده: آزادگان اسوه های عینی صبر و طلایه داران مقاومت هستند | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۳۸:۴۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ایسنا، سیدعلی آقازاده در سفر به بخش نوبران در منزل شهید ابراهیم اشرفی از شهدای دوران دفاع مقدس شهر غرق آباد حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ مردادماه سالروز ورود اولین گروه از آزادگان دوران دفاع مقدس به ایران در منزل محمدحسین رحمانی از آزادگان و جانبازان ۵۰ درصد دوران جنگ تحمیلی واقع در شهر نوبران حضور یافت و با اهدای لوح تقدیر از این آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس تجلیل کرد.

او در جریان دیدار با این آزاده و جانباز سرافراز میهن اسلامی گفت: رسیدگی به امور ایثارگران تنها وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیست بلکه همه افراد جامعه در هر موقعیتی که هستند نسبت به این بزرگواران مسئولیت دارند.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه جامعه ایثارگری الگو و مایه افتخار ما هستند، تصریح کرد: خانواده های معظم ایثارگران انسان‌های وارسته ای هستند که عزیزترین افراد خود با بی منت و ایثارگرانه در مسیر اعتلای کشور و تقویت اقتدار ملی تقدیم اسلام کردند.

وی خواستار تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه شد و افزود: آنچه موجب اقتدار بیشتر نظام اسلامی و عاملی در برابر خنثی کردن توطئه‌های دشمنان می‌شود تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

آقازاده در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۲۶ مردادماه سالروز ورود نخستین کاروان آزادگان دوران دفاع مقدس به ایران اسلامی عنوان کرد: آزادگان اسوه های عینی صبر و طلایه داران مقاومت هستند.

وی با تاکید بر اینکه آزادگان با تحمل سختی و شکنجه‌های رژیم بعث عراق درس صبر و بردباری و مقاومت به ملت آموختند، گفت: آزادگان در دوران اسارت به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران ضمن دفاع از آرمان های نظام اسلامی موجب تقویت آبروی ملت و کشور شدند و تکریم از آزادگان به معنای تجلیل از مقاومت و ایثار است.

او به حضور موثر ایثارگران به ویژه جانبازان و آزادگان در عرصه های مدیریتی و علمی کشور اشاره کرد و گفت: حضور ارزشمند ایثارگران در رده های مدیریتی ذخیره ای راهبردی برای تحقق اهداف انقلاب و تعالی نظام اسلامی است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی