آحاد مردم و نقششان در محیط زیست یعنی چه | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۳۸:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به قلم مهدی فرقانی پور – فعال محیط زیستی

آحاد جمع احد و به معنای یکان و یکایک افراد و اشخاص میباشد.جامعه هم از ما ،یعنی جمع افراد و آحاد تشکیل میشود که به کل و پیکره هم تشبیه میتوان کرد.

هیچکس نمیتواند منکر این مطلب شود که بدون مشارکت و همراهی مردم (آحاد جامعه) میتوان اهداف : اقتصادی ،فرهنگی ،عمرانی و محیط زیستی را به پیش برد.!

حافظان طبیعت از ابتدای شکل گیری ،مردم را به چشم سرمایه های ملی – معنوی نگاه کرده و از یاری آحاد مردم بهره گرفته اند.
مردم خوب ما اعم از روستایی ،شهری ،کودک و بزرگسال ،زن و مرد ،فرهیخته و عامی میتوانند سهم موثری در حفظ منابع طبیعی و محیط زیست ایفا نمایند که تاکنون هم کرده اند.

مهندس مجیدی ،رییس فرهیخته اداره مخابرات ساوه از زمره افرادی است که در مواقع لزوم به اتفاق فرزندانش بصورت عملی به حفظ طبیعت کمک میکنند. کاشت نهال بمنظور بیابان زدایی ،تهیه لیوانهای نشکن و سازگار با محیط زیست در تعداد زیاد و بمنظور جلوگیری از مصرف لیوانهای یکبار مصرف،فرهنگسازی مصرف کاغذ وکاهش چاپ قبوض تلفن ثابت و همراه و…. از زمره این فعالیتهاست.

حافظان طبیعت به جهت قدردانی از این انسان با فرهنگ و تعامل هر چه بیشتر با اداره مخابرات ساوه در روز شنبه ۱۷شهریور ۹۷ به خدمت ایشان رسیده و تابلو عکسی از حیات وحش ساوه و زرندیه به همراه تعدادی کتاب محیط زیستی ویژه کودکان و نوجوانان به ایشان و فرزندانشان تقدیم نمودند.در این جلسه همچنین از آقای ابراهیمی ،یکی از کارمندان آن مجموعه که نسبت به تکریم ارباب رجوع ساعی بودند نیز قدردانی به عمل آمد.

ان شاالله بزودی با همکاری مهندس مجیدی ،مسابقه مفاهیم محیط زیستی در سطح کارکنان مخابرات برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا میگردد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی