دولت نخواست که رنو به ایران بیاید | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۳:۲۷:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمدرضا منصوری اظهار کرد: خود دولت نخواست که رنو به ایران بیاید، وگرنه ما تلاش و پیگیری‌های زیادی کردیم که کارخانه رنو در ساوه و زرندیه راه‌اندازی شود.

وی تصریح کرد: نه‌تنها رنو، بلکه مافیا اجازه نمی‌دهد هیچ نوع سرمایه‌گذاری خارجی وارد کشور شود، چراکه آنها می‌دانند که اگر شرکت‌های توانمندی خارجی در داخل سرمایه‌گذاری کنند، منافع آنها به خطر می‌افتاد، به همین خاطر نخواستند و اجازه ندادند رنو وارد ایران شود.

منصوری با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور در پنج ماه گذشته، اظهار کرد: متأسفانه مافیا در پنج ماه گذشته بلایی سر فولاد، مس، آلومینیوم و حتی دخانیات آوردند که خسارت‌های آن غیرقابل جبران است. وی افزود: مافیا مواد اولیه این محصولات را با پول دولتی خرید کردند، میلگرد را به قیمت ۲ هزار و ۷۰۰ تومان خریداری کردند و چندین برابر قیمت به فروش رساندند، ای‌کاش یک نفر پیدا شود و بگوید میلگرد ارزان خریده است.

نماینده ساوه گفت: کل مس ایران را در اختیار ۳ نفر قرار دادند که این ۳ نفر هم‌اکنون مس را در انبارها ذخیره کردند و تمام کارخانجات به دلیل نبود مواد اولیه تعطیل شده‌اند و کسی هم پاسخگو نیست.

منصوری ادامه داد: آلومینیوم با قیمت ارزان گرفته‌اند، اما این آلومینیوم کجا عرضه شده است، چرا کارخانجات زیردستی آلومینیوم با نبود مواد اولیه مواجه هستند؟ متأسفانه امروز مافیا به اندازه‌ای قوی و پولدار شده که دست به اقداماتی می‌زند که حتی نمی‌توان فکرش را کرد.

وی افزود: با تدابیر اندیشیده شده از اول مهرماه دیگر کسی نخواهد توانست این نوع اختلاس را انجام دهد، از اول مهرماه دیگر شرکت‌هایی که وجود خارجی نداشتند و یا تعطیل بودند دیگر نمی‌تواند مواد اولیه بگیرد، کسانی می‌توانند مواد اولیه بگیرند که در سامانه نیما ثبت‌نام کرده باشند

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی