انهدام باند سارقان احشام در ساوه / دستگیری ۷ سارق و کشف ۳۰ رأس احشام سرقتی | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۳:۱۲:۲۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “پرویز اسدی” فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در این باره گفت: در پی اعلام گزارش هایی در خصوص چندین مورد سرقت دام از منطقه دامشهر شهرستان قم و به دنبال آن ترددهایی مشکوک از افرادی در یکی از روستاهای شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی ادامه داد: سرانجام در انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس مأموران انتظامی مشخص شد این افراد که مدتی است در سطح شهرستان تردد دارند، با تشکیل یک باند، در امر سرقت احشام فعالیت داشته و دام های سرقت شده را در محله ای در این روستا نگهداری می کنند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با شناسایی محل اختفاء اعضای این باند در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی در یک برنامه ریزی عملیاتی، ۷ نفر اعضای این باند دستگیر و تعداد ۳۰ راس احشام سرقت شده از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: با تکمیل بازجویی های تخصصی و با توجه به اسناد و مدارک موجود، سارقان به سرقت احشام در قالب ۳ فقره سرقت از منطقه دامشهر استان قم اعتراف کردند.

سرهنگ اسدی افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی