فرماندار ساوه از روند اجرای فاز نخست پروژه مسجد تا مسجد بازدید کرد | ساوه نار سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳۱۷:۵۸:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محمد بهاروند در حاشیه این بازدید، احیای بافت تاریخی بازار چهارسوق را یکی از اقدامات ارزشمند مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم فعالیت شورای اسلامی شهر ساوه برشمرد و گفت: امروزه کشورهایی که شاید قدمت آنها به کمتر از ۱۰۰ سال می‌رسد گاها برای خودشان هویت‌سازی‌ می‌کنند اما متأسفانه ما در شهری مانند ساوه با هویت چندین ‌هزار‌ساله در گذشته نسبت به این مهم بی‌توجهی کرده‌ایم.

وی ادامه داد: اجرای طرح بزرگ مسجد تا مسجد اقدامی ماندگار و فرصتی مناسب برای توسعه صنعت گردشگری در شهر ساوه است که علاوه بر احیای بافت های تاریخی شهر موجب حذف بافت فرسوده و ناکارآمد شهری در منطقه مرکزی شهر ساوه خواهد شد.

بهاروند به مسجد جامع تاریخی ساوه اشاره و تصریح کرد: این شهر جزء میراث فرهنگی و تاریخی کشور است و اجرای طرح بزرگ مسجد تا مسجد فرصت مغتنمی است تا این شهرستان به مقصدی برای جذب هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شده و شاهد توسعه و رونق روزافزون صنعت گردشگری در آن باشیم.

وی افزود: لازم است تا تمامی دستگاه های ذیربط شهرستان همکاری لازم را با شهرداری برای اجرای پروژه مسجد تا مسجد داشته باشند تا بتوانیم در آینده از این فرصت حداکثر استفاده را در جهت معرفی فرهنگ غنی مردم ساوه و رونق اقتصادی شهر داشته باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی