بهره برداری نیمه از پروژه های طرح های حوزه راه و شهرسازی ساوه در سال آتی | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۴۹:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی چهارشنبه شب پس از سفر به شهرستان های ساوه و زرندیه و بازدید از روند اجرایی پروژه های راهسازی این مناطق در نشستی با حضور نماینده مردم ساوه و زرندیه، فرماندار و برخی مدیران در محل فرمانداری، افزود:

طرح کنارگذر ساوه یکی از محورهای ترانزیتی مهم است که در صورت بهره برداری بار ترافیک سنگینی را ساماندهی می کند که امید است در پاییز سال ۹۸ به بهره‌برداری برسد.

ساوه به دلیل اینکه نقطه پایانی اتصال به پایتخت و چند استان دیگر است، ترافیک های سنگینی از مناطق مختلف به محور و مسیرهای آن منتقل می شود.

باید برای عید نوروز باید تمهیداتی ایجاد شود که مردم در طول سفر و اطراف جاده ها به خصوص اتوبان ساوه – همدان و ساوه – تهران برای دقایقی توقف کنند تا علاوه بر رفع خستگی، به کاهش سوانح ناگوار ناشی از خستگی و خواب آلودگی نیز کمک شود
.
فضا و چشم انداز اطراف اتوبان های ساوه – تهران و ساوه – همدان خشک و بی روح است و باید سرمایه‌گذاری های جانبی با محوریت نشاط بصری در آن صورت گیرد.

باید در حاشیه اتوبان ها، ایستگاه و بازارچه هایی برای توقف مسافران ایجاد شود که این مساله می تواند به تامین معیشت بخشی از مردم نیز کمک کند.

مسیرهای عبور و مرور این شهرستان هم از لحاظ ترانزیتی و حجم بار و هم از حیث ایمنی و ضریب حرکت باید مناسب سازی شود و در اتوبان تهران – ساوه نیز باید عملیات هوشمند سازی مسیر انجام شود تا سطح ایمنی بالاتر رود.

عوارض اتوبان ها بر اساس میزان پیمایش و کیفیت اتوبان تعیین می شود و نرخ تعیین شده تابع قوانین سرمایه گذاری است و آزادراه نیز باید امکانات خود را افزایش داده و بهسازی انجام دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی