کشف ۱۱ میلیارد تومان کالای قاچاق در شهرستان ساوه / محور ساوه همدان رکورددار تلفات جاده ای در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۴۵:۳۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پرویز اسدی در نشستی با خبرنگاران و اصحاب رسانه ساوه , نقش رسانه ها را در آرام کردن اوضاع اجتماع مهم تلقی کرد و افزود : خبرنگاران زبان گویا و گوش شنوا جامعه هستند و از دل مردم برخواسته اند لذا نقش بسزایی در اوضاع اجتماعی دارند.

وی تصریح کرد : در طول سال جاری به دلیل اوضاع پر تلاطم اقتصادی مردم و شهروندان ساوجی مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتند که این مشکلات اقتصادی موجب به وجود آمدن معضلات اجتماعی , درگیری و مشکلات خانوادگی نیز شده است.

فرمانده انتظامی ساوه از افزایش پرخاشگری در جامعه و کاهش آستانه صبر مردم گفت و عنوان کرد : افزایش سرقت های خورد و قانون گریزی از نشانه های این پرخاشگری است که بحمدلله توسط نیروی انتظامی ساوه تا حد قابلت وجهی مدیریت شده است.

اسدی افزود : سرقت های خورد در شهرستان ساوه ۵۰ درصد افزایش داشته ضمن اینکه ۴۲ درصد افزایش کشفیات و ۶۲ درصد افزایش دستگیری سارقین را داشتیم . وقوع قتل نسبت به مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش و آدم ربایی در این مدت وجود نداشته است.

وی تصریح کرد : در طول سالجاری یک مورد سرقت مسلحانه از طلافروشی گزارش شد که منجر به دستگیری سارقین گردید . کشفیات مواد مخدر ۸۸۶ هزار کیلو بوده است که در این راستا حدود ۸۳۵ نفر قاچاقی و فروشنده و ۲ هزار و چهل و چهار معتاد متحاجر نیز دستگیر شده اند.

سرهنگ پرویز اسدی از کشف ۱۱ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق خبر داد و عنوان کرد : در این مدت ۱۲۳ هزار لیتر انواع سوخت قاچاق که عمده آن گازوئیل بوده کشف شده است .

وی با اشاره به کشته شدن ۱۳۲ نفر در تصادفات درون و برون شهری ساوه عنوان کرد : در حوادث جاده ای برون شهری متاسفانه ۱۰۹ نفر جان خود را از دست داده اند و در حدود هزار و ۷۱۲ نفر نیز مصدوم شده اند که محور ساوه همدان رکورددار بیشترین تلفات تصادفات رانندگی در ساوه میباشد.

اسدی تصریح کرد : در تصادفات درون شهری نیز ۲۳ نفر جان خود را از دست دادند و هزار و ۷۳۱ نفر مصدوم و مجروح شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به نفوذ فرهنگ غرب و تغییر ماهین چهارشنبه سوری گفت : پلیس در چهارشنبه آخر سال با برهم زنندگان نظم عمومی و کسانی که موجب سلب آسایش و آرامش مردم شوند به شدت برخورد قانونی خواهد کرد.

این مقام انتظامی از کشف حدود ۷۴ هزار و ۱۹۸ عدد انواع مواد محترقه در آستانه چهارشنبه سوری خبر داد و تصریح کرد : برخورد با فروشندگان مواد محترقه به خصوص مواد محترقه آسیب‌زا و خطرآفرین بیش از یک ماه است آغاز شده است , همچنین شهروندان میتوانند گزارشات خود مبنی بر اطلاع از ساخت و ساز و یا فروش مواد محترقه را با سامانه ۱۱۰ در جریان قرار دهند

وی افزود : بر هم‌زنندگان آرامش و آسایش و کسانی که قوانین و مقررات را زیر پا بگذارند دستگیر خواهند شد و تا پایان نوروز در اختیار پلیس خواهند بود همچنین اگر فعالیت آنها همراه با خودرو باشد خودروی آنها نیز تا پایان تعطیلات متوقف خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه معمولا سرقت در ایام نوروز به دلیل خالی بودن منازل مسکونی افزایش میاید تصریح کرد : از شهروندان تقاضا میشود با رعایت نکات ایمنی از وقوع سرقت جلوگیری کنند ضمن اینکه هرگونه اسباب کشی و جابجایی اسباب در این ایام نیز تنها با صدور مجوز از کلانتری محل قابل انجام خواهد بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی