ساوه معطر به عطر شهید مدافع حرم خواهد شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۲۰:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , کریم رسولی با اعلام این خبر گفت : پیکر مطهر شهید “علی وفا صالحی” از اتباع افغانستان روز پنجشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح از مقابل بیمارستان شهید مدرس ساوه به سمت آستان مقدس امامزاده سیداسحاق بن موسی الکاظم(ع) تشییع و در جوار سایر شهدای مدافع حرم مدفون در این  امامزاده واجب التعظیم به خاک سپرده شد.

کریم رسولی افزود: شهید وفا صالحی متولد ۱۲ اردیبهشت ماه  1371 بود و در شهر ساوه سکونت داشت. این شهید از اعضای تیپ فاطمیون بود که در حین درگیری با تکفیری ‌ ها در راه دفاع از مقدسات اسلامی بویژه حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) در تاریخ ۷ بهمن ماه ۱۳۹۵ در سوریه به شهادت می ‌ رسد. این شهید مدافع حرم متاهل بوده و از وی یک دختر پنج ساله به یادگار مانده است.

وی اظهار کرد: مراسم شبی با شهید روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه بعداز نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام سید حسین آقامیری و مداحی مداحان اهل بیت (ع) در مسجد ابوذردر مسجد ابوذر ساوه برگزار می‌شود.

به گفته رسولی، مراسم تشییع و وداع با این شهید عزیز روز چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ۹ صبح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه (شهرک دانشگاهی خاتم الانبیاء) از مقابل دانشکده کشاورزی برگزار خواهد شد. 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی