کمیته امداد خانه امید محرومان است | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۴۶:۵۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , احمد حاج امینی در آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر ساوه توسط کارکنان کمیته امداد امام(ره)، ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان این نهاد جهت خدمت رسانی به محرومان شهر، افزود: تاکنون تلاش های خوبی جهت حل مشکلات نیازمندان شهر صورت گرفته به طوری که هم اینک فقرا کمیته امداد را مامن خود می دانند.

وی با بیان اینکه هنگامی که افراد مستمند به کمیته امداد مراجعه می‌کنند با بیان مشکلات و درد و دل خود بخشی از آلام آنها تسکین می یابد، تصریح کرد: به لحاظ تشکیل این نهاد مردمی به روح پرفتوح امام (ره) درود و سلام می فرستیم چون خیلی ها در آن روز های نخست از برکات این نهاد آگاه نبودند اما امروز شاهد حل بسیاری از مشکلات مستمندان توسط کمیته امداد هستیم.

حاج امینی اظهار داشت: شورای اسلامی شهر ساوه در دوره پنجم نیز از ابتدای فعالیت خود سعی کرده تا جایی که منابع و مقررات اجازه داده در خدمت امداد و نیازمندان باشد هر چند که این اقدامات ناچیز و قطره ای در برابر مشکلات زیاد این عزیزان بوده است.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور، شرایط ایجاب می کند تا همه دستگاه ها در حمایت از محرومان جامعه بیشتر در کنار یکدیگر باشند، لذا خواستار رویه ای مناسب جهت همکاری بیشتر بین کمیته امداد و شورای اسلامی شهر جهت ارتقای کیفیت کمک رسانی به مستمندان شهر هستیم.

سید مهدی حسینی شهردار ساوه نیز در این نشست با اشاره اینکه تعامل و همکاری کمیته امداد با شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر می‌تواند باعث کاهش فقر اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در شهر شود، گفت: باید مسیر ماده ۱۷ که در جهت کمک به نیازمندان در شورا پیش‌بینی شده است بر اساس یک رویه مناسب برنامه ریزی تا عادلانه و پویاتر باشد.

در پایان این نشست مدیر کمیته امداد امام خمینی ساوه با اهدای لوح تقدیر از همکاری و زحمات شورا و شهرداری ساوه با این نهاد تجلیل کرد.


true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی