پرویزی: یک ریال به بچه‌های ما پاداش ندادند! | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۴۸:۲۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از ورزش ۳ , حسین پرویزی مالک و مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در پاسخ به این سوال که آیا خوشه طلایی می تواند در استادیوم شهید چمران میزبان تیم های دسته اولی باشد؟ گفت: در این باره فرماندار قول مساعد داده و قرار بوده از امروز کار بازسازی استادیوم آغاز شود. قرار است برای استادیوم ساختمان وی آی پی ساخته شود. سکوها ترمیم شود. هم چنین نصب اسکوربورد و دکل های نوری در دستور کار است. فریبرز محمود زاده، مسئول برگزاری بازی های لیگ یک در بازی پایانی در ساوه و در حضور فرماندار نکات لازم را مطرح کرد و فرماندار هم در حضور ایشان و علی پروین قول داد که سه ماهه کار بازسازی استادیوم را تمام خواهند کرد و امید به خدا فصل آینده هم در شهر ساوه میزبان حریفان خواهیم بود.


مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در خصوص هدف تیم در فصل آتی گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است. ما زمانی که از لیگ سه شروع کردیم به خودمان قول دادیم طی یک پروسه سه تا چهارساله به لیگ برتر صعود کنیم. ما بعد از حضور در لیگ ۳ بلافاصله به لیگ ۲ صعود کردیم و فصل گذشته که در لیگ ۲ بودیم باید به لیگ یک صعود می کردیم اما به دلیل تفاضل گل کمتر از صعود باز ماندیم. این فصل اما ما در شرایطی به لیگ یک صعود کردیم که در ۲۵ بازی ای که انجام دادیم در ۱۷ بازی پیروز شدیم و این تعداد پیروزی را هیچ یک از تیم های حاضر در جدول بازی ها به دست نیاوردند. ما تنها در دو بازی باختیم که یکی از باخت ها هم بعد از صعود تیم به لیگ یک بود و از نظر تعداد باخت هم در بین تیم ها بهترین بودیم. می خواهیم این روند خوب را در لیگ یک هم داشته باشیم و در نهایت به لیگ برتر صعود کنیم.   


حسین پرویزی هم چنین با گلایه از بی توجهی ها به تیمش ادامه داد: انتظار من از مدیران شهرستان و استان این است که کمی به تیم بهاء بدهند. من با پولی که برای فوتبال هزینه می کنم می توانم بهترین تفریح یا بیزینس را داشته باشم اما دوست دارم به قشر جوان خدمت کنم و البته منتی هم بر سر کسی نیست. یکی از کارهای خیر در زندگی رسیدگی به جوانان است اما به بچه های تیم ما از سوی مدیران شهرستانی و استانی حتی یک ریال پاداش داده نشد در حالی که آنها در کوتاه ترین زمان ممکن از لیگ ۳ به لیگ یک صعود کردند. این کمی دلسرد کننده است. ما روزی کار را استارت زدیم ۴ – ۵ تماشاگر داشتیم اما در بازی آخر با آرمان گهر سیرجان ۴ – ۵ هزار تماشاگر به استادیوم آمده بودند و همه با شور و شعف خاصی روی سکوها حاضر شدند و تیم را تشویق کردند و شادمان به خانه های خود برگشتند. خب در چنین شرایطی ما انتظار داریم که به ما توجه شود . هم از سوی مدیران شهرستان و استان و هم چنین از سوی رسانه ها. حالا با شکل گیری این تیم جوانان شهرستان و استان با انگیزه فوتبال خواهند کرد چون خوب می دانند یک سکوی پرتابی به نام خوشه طلایی وجود دارد.


مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در خصوص وضعیت کادر فنی تیم در فصل آینده گفت: هدف ما حفظ محسن عاشوری است. به زودی با او مذاکره خواهیم کرد تا یک تیم قدرتمند و برای صعود به لیگ برتر آماده حضور در بازی ها شود. واقعیت این است که خوشه طلایی با محسن عاشوری در لیگ ۲ هم ارایه گر بازی های خوبی بود و هم نتایج خوب و درخورشانی گرفت. بنابراین بهترین تصمیم حفظ او است که به خوبی می دانم یکی از آینده های مربیگری فوتبال ایران است و فوتبال باشگاهی از ظهور این مربی خوب خرسند خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی