ریزش دو باب مغازه در ساوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۱۳:۰۵:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , در ساعت ۱:۵۰ دقیقه بامداد روز سه شنبه ۲۴ اردیبهشت ماه گزارشی مبنی بر ریزش دو باب مغازه در خیابان شریعتی ساوه به مرکز آتش نشانی و اورژانس ساوه اعلام میشود که بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی برای بررسی بیشتر به محل حادثه میروند.

با ورود تیم های امداد و نجات و پس از ایمن سازی محل و تلاشی طاقت فرسا که بیش از ۲ ساعت زمان برد , یک کارگر و یک پسر بچه زنده از زیر آوار به بیرون کشیده شده و راهی مراکز درمانی شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری ساوه در این خصوص گفت : ترمیم غیرمجاز علت ریزش دو باب مغازه فرسوده در شب گذشته ساوه بود که منجر به مصدومیت دو نفر از شهروندان شد.

محسن مددی در این خصوص اظهار داشت: ریزش دو باب مغازه شب گذشته در خیابان شریعتی لزوم توجه به رفع خطر از بافت‌های فرسوده را افزایش داده است تا افکار عمومی و مسئولان شهرستان، شهرداری را در انجام مسئولیت خود در برخورد با رعایت‌نکردن موارد ایمنی بیشتر حمایت کنند.

وی یادآور شد: این دو باب مغازه فرسوده در خیابان شریعتی به دلیل مشرف بودن به معبر عمومی، خطراتی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد اما مالکان آن بدون توجه به این مهم بصورت غیرمجاز بدون تقاضا و اخذ مجوز شهرداری اقدام به ترمیم این واحدهای فرسوده از داخل ملک کرده بودند که از سوی واحد اجرائیات شناسایی و اخطارهای لازم به مالکان آن داده شده بود.

مددی با بیان اینکه صدور اخطار برای رفع خطر با مخالفت مالکان این واحدهای تجاری همراه بود، ابراز داشت: این حادثه ضمن خسارات مالی به جای گذاشته موجب مصدوم شدن ۳ نفر شد که با حضور بموقع آتش نشانان این مصدومان نجات یافتند، اما اگر این حادثه در طی روز اتفاق می‌افتاد ممکن بود که عابران را نیز با خطر مواجه کند



true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی