کشف بیش از ۱ تن مواد مخدر در چهار ماهه نخست سالجاری / ۸۵ درصد تماس ها با ۱۱۰ عملیاتی شده اند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۲۳:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پرویز اسدی در نشستی خبری با اشاره به اینکه خبرنگاران با وجود همه ناملایمتی ها بهترین راه را در پیش گرفته و همواره در حال تلاش هستند گفت : خبرنگاری شغلی پر مخاطره است و خبرنگار باید شجاع , بصیر , زمان شناس ,حق جو و حق گو باشد تا بتواند در این راه موفق باشد.

وی افزود : خبرنگاران میبایست با رصد فعالیت مسئولین و مدیران دستگاه ها از آنان مطالبه گری داشته باشند و در برخی موارد که شاهد عدم فعالیت قابل قبول از سوی آنان بودند , آنها را به چالش بکشند و پیگیری مطالبات مردم باشند.

فرمانده انتظامی ساوه خبرنگاران را چشم بینا و گوش شنوا شهروندان عنوان کرد و افزود : نقش رسانه در آگاه سازی و سالم سازی جامعه بسیار پررنگ است چراکه در خصوص انتشار اخبار خصوصا خبرهای انتظامی در صورت کج سلیقگی و یا عدم تحقیق ممکن است تبعات منفی را به جامعه تزریق کند.

سرهنگ اسدی در ادامه اشاره ای به اقدامات انجام شده فرماندهی انتظامی شهرستان طی چهار ماه نخست سال جاری کرد و گفت : در چهارماهه نخست سالجاری بالغ بر ۱ تن و ۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف گردیده است .

وی از کشف ۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کالای قاچاق نیز خبر داد و افزود : در این راستا ۷ نفر قاچاقچی عمده توسط مامورین دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان تماس با فوریت های پلیسی را در این مدت ۳۱ هزار و یک صد و هشتاد و یک مورد اعلام کرد و گفت : از این تعداد تماس ها بالغ بر ۸۵ درصد منجر به عملیات شده است.

اسدی تصریح کرد : در این مدت ۲۶۶ سارق , ۹۰۹ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز , ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر و همچنین ۱۹ نفر در خصوص جرائم رایانه ای دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند

وی از وقوع ۴ فقره قتل در این مدت خبر داد و گفت : خوشبختانه با اشراف کامل همکاران و کلیه متهمین به قتل در کمترین زمان شناسایی , دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده اند

فرمانده انتظامی شهرستان تصادفات جرحی در این مدت را ۸۱۱ فقره عنوان کرد و گفت : بر اثر این تصادفات بالغ بر ۱۳۲۰ نفر مجروح و راهی مراکز درمانی شدند ضمن آنکه در ۳۳ فقره تصادف منجر به فوت , ۳۸ نفر جان خود را از دست دادند.

در پایان این برنامه از زحمات خبرنگاران با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی