باند دوم محور غرق آباد نوبران تا پایان ۹۸ زیر بار ترافیک می رود | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۲۸:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایسنا , سید علی آقازاده در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان مرکزی در بخش نوبران اظهار کرد: با انتقال برق از خطوط برق منطقه به شهرک های صنعتی نوبران و غرق آباد نیاز واحد‌های صنعتی و تولیدی بخش نوبران برطرف خواهد شد و تلاش می کنیم نگرانی ها برای تامین برق صنعت بخش نوبران برطرف شود.

وی افزود: هیچ اعتباری در سال‌جاری برای تکمیل دوبانده کردن جاده ساوه به غرق آباد وجود ندارد، اما تکمیل محور غرق آباد به نوبران با تخصیص اعتبارات لازم در دستور کار قرار دارد.

آقازاده گفت: در خصوص تامین مسکن مورد نیاز نیز تلاش خواهیم کرد تا با واگذاری زمین مورد نیاز به تناسب متقاضی نسبت به تولید مسکن ارزان قیمت اقدام شود. درخصوص مشکل تلفن شهری و روستایی بخش نیز در سفر وزیر ارتباطات تصمیم گیری خوبی شد و در خصوص مشکل ارتباطات تلفنی ( ثابت و سیار) و اینترنتی با حضور وزیر دستورات خوبی گرفتیم.

وی گفت: تلاش خواهیم کرد مشکلات ارتباطی اینترنتی و راه های مواصلاتی در کوتاه ترین زمان ممکن بررسی و مورد پیگیری قرار گیرد.

آقازاده اظهار کرد: تولید کنندگان همچنان در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و ستاد اقتصاد مقاومتی مکانی برای بررسی مشکلات و موانع تولید است، به همین منظور جلسات ستاد در روستاها و بخش ها و شهرستان ها تشکیل می شود. باید ظرفیت نوبران و غرق آباد را بالا برد و زیر ساخت های آب و برق را فراهم کرد.

وی افزود: باید کمیته ای برای رسیدگی به راههای دسترسی شهرک ها و جاده های روستایی که تولید کننده عمده هستند تشکیل شود.

آقازاده به جهت وجود مشکلات از تولید کننده ها عذرخواهی کرد و گفت: تلاش می کنیم مشکلات حل شود.

به گزارش ایسنا، رقیه یادگاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی نیز در این جلسه با بیان اینکه موضوع مخابرات شهرک صنعتی نوبران در جلسه با وزیر ارتباطات مطرح شد گفت: بخش نوبران حدود ۲۴ هزار نفر جمعیت دارد اما رشد جمعیت بالایی دارد.

وی از رشد ۲٫۸۸ درصدی جمعیت در بخش نوبران خبر داد و گفت: شهر نوبران ۸ درصد رشد جمعیت داشته که بی سابقه است.

یادگاری اظهار کرد: بخش نوبران دارای قابلیت گردشگری و باغداری و دارای دو شهرک صنعتی است.

در این جلسه در خصوص خط انتقال برق شهرک صنعتی نوبران مواردی مصوب شد که با تامین اعتبار عملیاتی خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی