برای شهدا باید با جان و دل خدمت کرد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۵۶:۵۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرماندار ساوه جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در ساوه ضمن تقدیر از عموم مردم و مسئولین در برگزاری هرچه باشکوه تر تجمع عاشورایی گفت : بحمدلله با حضور گسترده شهروندان عزاداری باشکوهی برگزار شد و اقامه نماز ظهر عاشورا نیز تکمیل کننده این عزاداری بود.

علی میرزایی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته هفته دفاع مقدس افزود : این برنامه ها باید غنی سازه شده و دارای محتوای قوی و قابل فهم برای عموم مردم باشد.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم افزود : بصیرت افزایی از مهم ترین درس های عاشورا بوده است و میتوان از این مهم در ارائه برنامه های هفته دفاع مقدس نیز بهره برد.

فرماندار ساوه تصریح کرد : جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند اگاهی در خصوص رشادت ها , مقاومت و فداکاری های رزمندگان در جبهه ها است و باید این روحیه عاشورایی و پیام شهدا را به نسل های بعدی به درستی منتقل کرد.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ساوه نیز در این جلسه خواستار اجرای برنامه های مفید و پرمحتوی شد و از دستگاه ها خواست از موازی کاری پرهیز کنند تا برنامه ها پرشور و با هدف برگزار شد.

در ادامه این جلسه اعضای حاضر در این نشست برنامه های خود را در خصوص برگزاری هفته دفاع مقدس اعلام کردند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی