عدم تمدید قرارداد دلیل بسته شدن درب سالن چمران | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۵۶:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

حامد توکلی در گفتگوی تلفنی با پایگاه خبری ساوه نار در خصوص مشکلات چند روز قبل هیئت بدمینتون ساوه گفت : در خصوص استعفای رئیس هیئت بدمینتون هنوز اطلاعی ندارم اما در جریان مشکلات به وجود آمده هستم.

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود : تمرینات هیئت بدمینتون در سالن چمران که در اختیار بخش خصوصی قرار دارد برگزار میشد . بنابر اعلام مسئول سالن قرارداد هیئت بدمینتون ۱ شهریور ماه به پایان رسیده و علیرغم تذکرات متعدد برای تمدید قرارداد مراجعه نکرده اند.

وی افزود : خصوصی سازی از مصوبات مجلس شورای اسلامی است و ما طبق قانون باید سالن های ورزشی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم. ضمن اینکه ۴ نوبت رایگان نیز برای تمرین هیئت بدمینتون در سالن چمران در نظر گرفته بودیم.

توکلی تصریح کرد : هیئت های ورزشی از محل دریافت شهریه ها میبایست نسبت به اجاره سالن های ورزشی و پرداخت مطالبات خود به بخش خصوصی اقدام کنند تا شاهد مشکلات مشابه نباشیم

یادآور میشود چند روز قبل تصویری از تمرین اعضای هیئت بدمینتون خارج از سالن ورزشی چمران منتشر شده بود و ادعا شد که رئیس این هیئت در اعتراض به عدم صدور مجوز ورود به سالن از سمت خود استعفا داده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی