شهرداری ساوه برای اجرای طرح استقبال از مهر آماده می شود | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۹:۱۱:۳۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , محسن مددی معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه در این جلسه گفت: ارائه خدمات مطلوب و رضایت‌بخش به دانش‌آموزان از اهداف حوزه مدیریت شهری است که با توجه به پیش رو بودن ماه مهر باید هماهنگی‌های لازم به منظور ایجاد رضایتمندی برای شهروندان و دانش‌آموزان انجام شود.

وی ادامه داد: شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس و تقارن آن با هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی برای گرامیداشت مجاهدت، سخت کوشی و ایثار کسانی است که دانش آموختگان مکتب آزادگی بودند.

مددی ضمن تشریح برنامه های شهرداری برای استقبال از مهر تصریح کرد: در طرح استقبال از مهر باید اقدامات ویژه ای مانند پاکسازی نخاله های ساختمانی، رسیدگی به فضای سبز و بوستان ها ، پاکسازی معابر و خیابان ها، ترمیم و نصب سطل زباله و نیمکت های پارکی، ترمیم و تعویض تجهیزات ترافیکی، رفت و روب و شستشوی محوطه داخلی و بیرونی مدارس و… طبق سال های گذشته در سطح شهر انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر ایمن سازی معابر حادثه خیز تاکید کرد و گفت: همچنین باید با نصب علائمی مانند نصب استوانه های پلاستیکی، نصب عدسی و چشم گربه ای، خط کشی خطوط عابر پیاده، خط کشی خیابان، نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی سرعت گیر های نزدیک مدارس این محل‌ها را برای دانش‌آموزان ایمن کنیم.

مددی اظهار داشت: در صورت اخذ مجوز های قانونی، همزمان با اول مهر و بازگشایی مدارس تعداد هفت دستگاه از اتوبوس های جدید خریداری شده وارد ناوگان اتوبوسرانی خواهند شد.

وی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش فرارسیدن بهار علم و معرفت به جامعه فرهنگی و دانش آموزان گرامی اظهار امیدواری کرد که فعالیت‌های شهرداری ساوه در قالب ستاد استقبال از مهر بتواند نشاط و تعالی را در بخش آموزشی به حداکثر برساند و همگی سال تحصیلی جدید را با موفقیت آغاز و به پایان برسانند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی