اجرای ۶۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۱:۵۴:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبر ساوه نار , سرهنگ حجت الله دستجانی در نشستی خبری با اصحاب رسانه گفت : دوران دفاع مقدس نشان داد که در سایه توکل به خداوند متعال و باور به نصرت الهی و نیز پیوند امام و امت می‌توان از همه سختی‌ها عبور کرد و این مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس موجب تقویت قدرت بازدارندگی نظام اسلامی شده و دشمن را خوار و ذلیل کرده است.

وی تصریح کرد: تجربه موفق دفاع مقدس نشان داد که “ما می‌توانیم” به شرطی که همان روحیه و اتصال مردم به خدای تعالی با اتحاد و همدلی و تبعیت از فرامین ولایت فقیه همراه باشد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه دوران سراسر افتخار هشت سال دفاع مقدس را انتقال دهنده مفاهیمی نظیر خودباوری، عزتمندی، ایثار و مقاومت دانست و افزود: با تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان  روحیه انقلابی و جهادی را به جامعه تزریق کرد.

وی با تاکید بر اینکه جنگ را جوانان اداره کردند، اظهار کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم بر اعتماد و میدان دادن به جوانان است و باید با  فرصت دادن به جوانان در جنگ اقتصادی نظیر جنگ نظامی پیروز شویم.

سرهنگ دستجانی تبیین مفاهیمی نظیر بصیرت و مقاومت با توجه به تقارن عاشورا و دفاه مقدس را از دیگر رسالت‌های امروز دانست و افزود:  توجه به درس های دفاع مقدس از ضروریات امروز است. ما در جنگ نشان دادیم که در مقابل همه هجمه‌ها ایستادیم و ثابت کردیم که می توانیم و با این روحیه میتوان قله‌های پیشرفت را طی کرد.

وی تکریم خانواده‌های ایثارگران و شهدا از دیگر مفاهیم درس های دفاع مقدس بیان کرد و افزود: وظیفه ما تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عنوان آبرو و سرمایه‌های ارزشمند و مقدس نظام است و امروز جنگ نرمی که برای زدودن کلمه شهید در برخی شهرها ایجاد شده است یک جریان نفوذی است.

وی تشریح و تبیین روحیه و مدیریت جهادی برای عبور از سختی‌ها و پیروزی در جنگ اقتصادی برای تحقق دولت اسلامی را مورد تاکید قرار داد و افزود: نقش بی بدیل بسیج در همه عرصه‌ها ضروری است و باید قدم های بزرگی در این حوزه برداشته شود. اقدام  بهنگام و به موقع انجام دادن کارها نشانگر روحیه بسیجی و خدمت بی منت به مردم است.

فرمانده سپاه ساوه به اجرای ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: برگزاری صبحگاه مشترک، نشست‌های سیاسی و بصیرتی، اردوهای جهادی، رزمایش جهادگران عاشورایی برای خدمت به محرومان، برگزاری یادواره شهدا، برپایی میزخدمت ، طرح مشق احسان برای تامین نیازهای تحصیلی دانش آموزان، فعال کردن گشت‌های رضویون ، همایش زائران راهیان نور، عصر شعر، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، بازخوانی دفاع مقدس با حضور پیشکسوتان و راویان دفاع مقدس در مدارس و مساجد، نشست‌های تحکیم خانواده، اعزام پزشک به مناطق محروم و نواختن زنگ مهر و‌ مقاومت از مهمترین برنامه‌هاست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی