آغاز طرح مشترک شهرداری و توزیع برق ساوه برای زیباسازی مبلمان شهری | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۵۳:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حسینی شهردار ساوه در حاشیه دیدار و بازدید خود با مطهری مدیر توزیع برق شهرستان با بیان اینکه ساماندهی پروژه های توزیع برق نقش بسزایی در زیبا سازی مبلمان شهری دارد، گفت: تعامل و هم افزایی بین دو این دو دستگاه خدماتی موجب تسهیل در روند اجرای پروژه های زیباسازی مبلمان شهری می شود.

وی با اشاره به اهمیت مبلمان شهری، اظهار داشت: مبلمان شهری هویت شهر و حس تعلق را در افراد زنده کرده و نمادی از زیرساخت‌ها و نوآوری‌های شهری است بطوری که هرچه کار عمرانی در شهر انجام شود اما مبلمان شهری مناسبی نداشته باشیم موفق نخواهیم بود و سرمایه گذاران نیز رغبتی برای سرمایه گذاری در این گونه شهرها نخواهند داشت.

حسینی با بیان اینکه زیبا سازی مبلمان شهری ساوه هم اینک در خیابان های مرکزی شهر آغاز شده است، افزود: مرحله نخست آن توسط شهرداری، فاز دوم با مشارکت شهروندان در اقداماتی مانند ساماندهی تابلوها و در مرحله سوم با مشارکت اداره برق و جمع آوری تیرهای مزاحم تکمیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اینک وجود تیرهای برق زیاد در خیابان‌های شهر ساوه یک معضلی است که چهره نازیبایی را برای شهر ایجاد کرده و باید نسبت به رفع این مشکل با تعامل شهرداری و توزیع برق اقدام کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود سرانه فضای سبز پیشنهاد ما این است که بجای حذف هر تیر برق در شهر یک درخت بکاریم و در کمربندی شمال نیز با پیش بینی یک اقدام زیست محیلی سعی داریم تا با کاشت ۲۳۰۰ اصله درخت انار ، این مکان را به یک انارستان تبدیل کنیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی