نیاز شهر در حوزه های مختلف عمرانی و خدماتی نامحدود است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۲۶:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در گفت و گو با نارستان با بیان اینکه توسعه شهر و آرامش عمومی شهروندان درگرو توسعه زیرساخت‌های آن است، گفت: به این منظور توسعه زیرساخت‌ها از اولویت‌های مهم مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم بوده و تلاش شده تا کارهای زیربنایی و توسعه ‌محور در سطح شهر اجرایی و عملیاتی شود.

وی با بیان این مطلب که نیاز شهر ساوه در حوزه‌های مختلف برای اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی نامحدود می باشد، افزود: طی دو سال گذشته فعالیت‌های عمرانی شهرداری بدون تعطیلی ادامه داشته اما عامل محدود کننده یعنی منابع درآمدی شهرداری مخصوصا با توجه‌ به کاهش چشم‌گیر مبالغ ارزش‌افزوده سبب شده تا روند پیشرفت و توسعه شهری آنچنان که باید از سرعت لازم برخوردار نباشد.

وی ادامه داد: با اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۶ و قطع درآمد بیش از ۹۰ میلیارد تومان از درآمد شهردای در آن سال، بسیاری از مدیران شهری معتقد بودند که با قطع این درآمد دیگر حتی نمی توانیم زباله های شهر را جمع کنیم.

حسینی با بیان اینکه امروز با تلاش نیروهای شهرداری، شهر به یک کارگاه عمومی عمرانی در ساخت‌وساز زیرساخت‌ها تبدیل شده است، یادآور شد: با توجه به اینکه امروز شهرداری با دست خالی در حال انجام این اقدامات است، این سوال بسیار مهم در ذهن بسیاری از شهروندان و کارکنان شهرداری مطرح می شود که اگر امروز آن درآمد ارزش افزوده وجود داشت هم اینک چه اتفاقات بزرگی در شهر رقم می خورد؟

وی با اشاره به این که اجرایی شدن برخی پروژه های عمرانی مورد نیاز شهر ساوه نیازمند استفاده از ظرفیت‌های فراشهرستانی و ملی است، گفت: در اجرای پروژه ها تلاش کرده ایم تا پیوست فرهنگی را در تمامی پروژه‌ها در سطح شهر داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف توسعه اجتماعی و فرهنگی شهری نیز دست‌یابیم.

حسینی در خصوص آغاز دور تازه فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری در سطح شهر، اظهار داشت: تغییر سیما و نمای شهری با نیاز اقتصادی و گردشگری شهر مرتبط است چرا که با زیباسازی معابر و بلوارهای داخل شهر و همچنین تغییر مبلمان شهری قطعاً زمینه برای جذب سرمایه گذار و گردشگر هم بیشتر خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی