برگزاری مراسم روز آتش‌نشانی و ایمنی در ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۸:۲۵:۳۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان , مراسم گرامیداشت هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی و استقبال از مهر با حضور آتش نشانان ساوه، مهندس حسینی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت خدمات شهری شهرداری و جمعی از مسئولان شهرستان با اجرای برنامه های متنوع و آموزشی در دبستان ابتدایی محمد رضا جهانسوزان واقع در شهرک علوی ساوه برگزار شد.

سید مهدی حسینی شهردار ساوه در این آیین بیان داشت: آتش نشان نمونه ایثار و فداکاری هستند که در راستای نجات جان انسان ها و حفظ اموال و ثروت های عمومی و ملی و ارائه خدمات بشر دوستانه تلاش می کنند.

وی افزود: امروزه با توجه به بروز انواع آتش سوزی های کوچک و بزرگ و همچنین بالا بودن نرخ وقوع حادثه هایی از قبیل انواع تصادفات، ریزش آوار ، سقوط در چاه، حادثه آسانسور، ، محبوس شدگی ، نشت گاز ، انفجار، نشت آب، حوادث حیوانات، آبگرفتگی منازل و غیره ، نیروهایی جان برکف آتش نشانی مسئول رسیدگی و پوشش این حوادث هستند.

وی اظهار داشت: نیروهای آتش نشانی در زمان بحرانی باید در خدمت شهروندان قرار گیرند لذا در یک کلام باید بگوئیم که آتش نشانی شغل نیست بلکه عشق است و آتش نشانان طلایه داران عرصه ایثار هستند که برای نجات جان و مال مردم در تلاش و کوشش هستند.

عبداله سالمی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز در این آیین ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی آتش نشانان خدوم و زحمتکش شهرداری ساوه و تبریک هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی، گفت: آتش نشانان نماد از خود گذشتگی هستند و با گذشتن از جان خود درس ایثار و شهامت و شجاعت را به ما می آموزند.

در پایان این مراسم، بسته فرهنگی پیش بینی شده توسط مسئولان به دانش آموزان این دبستان اهدا شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی