صدور ۲۱۲ میلیون دلار کالا از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۹:۰۴:۳۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , فرامرز امیدی گفتگو با پایگاه خبری ساوه نار با اعلام این خبر اظهار کرد: تا پایان شهریورماه امسال ۴۷۷ هزار و ٨٠٢ تن کالا به ارزش ٢١٢ میلیون دلاراز گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه صادر شده است.

امیدی با بیان اینکه به طور میانگین ارزش هر تن کالای صادراتی از این گمرک ۴۳۹ دلار است به تشریح فعالیتهای این گمرک پرداخت و گفت : عمده کالاهای صادر شده از این گمرک طی این مدت فراورده ها و مشتقات نفتی از قبیل: انواع روغن موتور،هیدروکربن سبک،میلگرد آجدار،آبمیوه ، قوطی آلومینیومی ، بلورجات ، رول دستمال کاغذی بوده است .

وی با اشاره به کالاهای ترخیصی از گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود : میزان واردات این گمرک طی این مدت ۶۵ هزار و ۷۱۶ تن به ارزش ۱۸۱ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۲۹۹ دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر وزنی و ارزش دلاری ۳۴ درصد افزایش داشته است .

امیدی همچنین عنوان کرد : ماشین آلات و دستگاه های خط تولید ، پوره و کنستانتره ، اسانس ،پاکت آبمیوه ،خمیر الیاف ، درب قوطی آسان باز شو،خودرو سواری،از جمله اقلام عمده کالاهای وارداتی به این گمرک بوده اند.

سرپرست گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه خاطر نشان کرد :در این مدت کشورهای امارات متحده عربی ،ترکیه ، چین ، آلمان ، کره جنوبی، هند، ایتالیا بیشترین کالاها را از طریق این گمرک به کشورمان صادر کرده اند که امارات متحده عربی با صادر کردن ۸ هزارو ۹۸۰ تن کالا به ارزش ۴۰ میلیون و ۱۷۴ هزارو ۶۳۰ دلار مبدا نخست بوده است .

وی ادامه داد : طی این مدت کشورهای افغانستان ,عراق , پاکستان , ترکیه ,ترکمنستان، ایتالیا و آذربایجان عمده خریداران کالاهای ایرانی از طریق این گمرک بودند که کشور افغانستان با خرید۲۲۷هزار و ٣۴٠ تن کالا به ارزش ۱۰۴ میلیون دلار در صدر این کشورها قرار گرفته است

.امیدی در ادامه گفت : طی ۶ ماهه نخست سال ۹۸ با ترانزیت۹۵هزار و ۸۲۹ تن کالا به ارزش ۴۴۰ میلیون و ۴۳۴ هزار دلار نیز شاهد رشد ۲۹ درصدی وزنی و ۹۴ درصدی ارزشی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده ایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی