دستگیری عامل تیراندازی به شهروند ساوجی در کمتر از ۵ ساعت در یک عملیات پلیسی | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۷:۲۷:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

سرهنگ پرویز اسدی با اعلام این خبر گفت:‌ فردی که روز گذشته به علت اختلافات شخصی در یکی از خیابان شهر به سمت شهروندی دیگر تیراندازی کرده بود، در کمتر از ۵ ساعت در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود : : ظهر روز گذشته گزارشی از یک تیراندازی در خیابان هفت تیر غربی شهرستان به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد و بلافاصله تیم های گشت انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی به علت اختلافات شخصی به سمت یکی از شهروندان تیراندازی کرده و با مجروح کردن او از محل گریخته است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: بلافاصله فرد مصدوم به مرکز درمانی انتقال و با شناسایی عامل تیراندازی، برنامه ریزی عملیاتی پلیس برای دستگیری او آغاز شد.

سرهنگ اسدی ادامه داد:‌ در تمهیدات اجرایی پلیس،‌ عامل تیراندازی بعد از گذشت حدود ۵ ساعت در حین تردد در یکی از خیابان های شهر شناسایی و در یک عملیات تعقیب و گریز دستگیر و یک قبضه سلاح از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: فرد دستگیر شده با هماهنگی مرجع قضائی برای تکمیل تحقیقات به یگان انتظامی دلالت شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی