سالم سازی شهرداری ساوه با تشکیل کمیته انضباطی | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۰۸:۳۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی در اولین جلسه تشکیل کمیته انضباطی و رسیدگی به تخلفات اداری در شهرداری ساوه هدف اصلی از تشکیل این کمیته را اعتلای سطح کیفیت خدمات و ارتقاء سطح مهارت ها و شناخت و پرورش استعدادهای کارکنان دانست و گفت: وجدان کاری و انضباط اجتماعی در محیط کار و تشویق کارکنان به ارائه کار بهتر و استقرار انضباط اداری و تکریم اخلاق اسلامی از اهدافیست که این کمیته دنبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهرداری به عنوان نهادی عمومی و غیر دولتی برگرفته از رای مردم بوده که با عوارض و وصولات مستقیم خود مردم با خودکفایی از اعتبارات دولتی شهر را اداره می کند لذا کارکنان آن نیز دارای تفاوت هایی با سایر کارکنان در دیگر دستگاهها می‌باشند.

وی با بیان این مطلب که شهرداری پایگاه اصلی خدمات به مردم است، افزود: هیچ یک از ادارات و دستگاهها به اندازه شهرداری ارتباط مستقیم با مردم ندارند به همین جهت نحوه خدمات رسانی آن به مردم نیز از حساسیت خاصی برخوردار است به طوری که حتی می توان گفت که شهرداری ویترین خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

شهردار ساوه تصریح کرد: بنابراین نحوه ارائه خدمات و ارتباطات کارکنان شهرداری با مردم بسیار مهم است زیرا مردم قضاوت در مورد کارکنان این مجموعه را به کل نظام تعمیم می دهند.

حسینی یادآور شد: به جهت ارتباط زیاد کارکنان شهرداری با مردم و حجم بالای امورات و وظایف گسترده در این مجموعه قطعا امکان خطا نیز بیشتر و حساسیت ها روی آن بیشتر است لذا نبود کمیته انضباطی در این نهاد گسترده بسیار خطرناک است.

وی با بیان اینکه لازم است که خود کارکنان مجموعه با هرگونه تخلف احتمالی برخورد کنند، گفت: از سوی دیگر کمیته انضباطی صرفاً تنبیه نیست بلکه تشویق و شناسایی نقاط قوت کارکنان نیز می باشد و موجب ایجاد امنیت و اعتبار کارکنان شهرداری در بین مردم و مسئولان نظارتی خواهد شد.

حسینی افزود: توقع ما این است که کمیته انضباطی یکی از فعال ترین کمیته های شهرداری ساوه باشد زیرا وجود این کمیته به عنوان یک نهاد نظارتی مستقر در شهرداری موجب کمک به سالم سازی مجموعه خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی