ارتقای روشنایی در فضاهای عمومی شهر موجب احساس امنیت بیشتر شهروندان می شود | ساوه نار سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲۰۸:۴۳:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید مهدی حسینی در حاشیه بازدید حیدری تفرشی معاون پارلمانی صنعت برق کشور از کمربندی شمال شهر، پیاده راه امام(ره) و خیابان فردوسی ساوه، گفت: ارتقای روشنایی شهر و زیبا سازی مبلمان و منظر شهری باعث امنیت و آسودگی خاطر شهروندان و تمایل بیشتر آنان برای پیاده روی در شهر می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این موضوع مهم سالها در شهر ساوه مغفول مانده بود، شهرداری و شورای اسلامی شهر در دوره پنجم تلاش می کند تا پایان این دوره نسبت به تغییر و تحول و زیباسازی مبلمان شهری اهتمام ویژه داشته باشد.

حسینی گفت: در جلسه و بازدید حیدری تفرشی معاون پارلمانی صنعت برق کشور مباحث زیباسازی مبلمان شهری، توسعه روشنایی معابر سطح شهر و بلوارهای احداثی، ساماندهی شبکه هوایی برق هسته مرکزی شهر و کانال تاسیسات بازار ساوه با حضور فرماندار، نماینده مردم و مهندس اله داد مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی مورد بررسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در نهایت این بازدید و جلسه موارد ذکر شده فوق در شهر ساوه با حمایت وزارت نیرو بصورت مشارکتی با شهرداری با نسبت سهم ۵۰ درصدی جهت تامین هزینه های مربوطه، مورد توافق قرار گرفت.

شهردار ساوه افزود: امیدواریم این اقدام مشترک شهرداری و وزارت نیرو باعث افزایش رضایتمندی بیشتر شهروندان گرامی و ایجاد زیرساخت های مناسب جهت زیباسازی ساوه و جذب سرمایه گذاری در شهر باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی