افزایش رصد بازار توسط بازرسان در ساوه/ مشکلی در عرضه کالاهای اساسی وجود ندارد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۱۸:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , پس از افزایش قیمت بنزین، جلسات ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوه با حضور مسئولان به صورت روزانه برگزار می‌شود تا با ارائه گزارش و استفاده از ظرفیت تیم‌های نظارتی و بازرسان از هرگونه افزایش قیمت و یا عدم عرضه کالاهای اساسی جلوگیری و با متخلفان برخورد شود. 

ظهر امروز نیز در ادامه روند نظارت بر بازار، فرماندار ساوه به همراه امام جمعه، رئیس اداره صمت، رئیس اتاق اصناف و سایر مسوولین با حضور در بازار ساوه از نزدیک با کسبه و شهروندان ساوجی به گفت‌وگو پرداختند.

فرماندار ساوه در حاشیه این بازدید با اشاره به برگزاری جلسات روزانه ستاد تنظیم بازار گفت: ستاد تنظیم بازار توانسته است با رصد مستمر کنترل خوبی را در سطح بازار داشته باشد و درحال حاضر با گزارشات ارائه شده هیچ گونه افزایش قیمت در کالاهای اساسی مشاهده نشده است. 

علی میرزایی افزود: کسبه ساوجی نیز خوشبختانه با مردم همکاری خوبی دارند و منصفانه رفتار می‌کنند ضمن اینکه در حال حاضر نیز ذخائر شهرستان در بحث کالاهای اساسی تامین است و هیچ گونی نگرانی در خصوص عرضه و تقاضا وجود ندارد، البته مردم نیز در گفت‌وگوی صورت گرفته خواستار شدند که کنترل قیمت‌ها ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه نیز با تقدیر از کسبه ساوجی گفت:  امروز که دشمنان می‌خواهند ما را به وسیله مشکلات اقتصادی با یکدیگر درگیر کنند باید انصاف را بیش از پیش رعایت کنیم و مراعات یکدیگر را کنیم، چراکه با این کار خدای متعال نیز برکت خود را شامل حال ما خواهد کرد و ان شاءالله شاهد عقب نشینی و شکست دشمن خواهیم بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوه در حاشیه این بازدید از حضور مستمر بازرسان در سطح بازار خبر داد و گفت: در هفت ماهه سال جاری بیش از ۴ هزار مورد بازرسی صورت گرفته است که به طور متوسط ماهانه ۹۵ تا ۱۰۰ پرونده تخلف داشتیم که عمده تخلفات عدم درج اتیکت ، گران فروشی و عدم صدور صورت حساب بوده است.

جعفر گندمکار افزود: با افزایش قیمت بنزین طرح نظارت بر بازار نیز تشدید شده است و با استفاده از حدود ۱۰ اکیپ بازرسی اداره صمت و همکاری بسیج اصناف با هرگونه افزایش قیمت توسط معدود افراد سودجو برخورد خواهد شد و با کنترل بازار موجبات آرامش مردم را فراهم خواهیم ساخت.

وی تصریح کرد : ستاد خبری اداره صمت بصورت ۲۴ ساعت آماده دریافت گزارشات مردمی است و شهروندان می‌توانند با شماره گیری ۱۲۴ هرگونه تخلف را جهت بررسی و برخورد احتمالی گزارش کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی