دیدار با خانواده شهدا و گلباران مزار شهدای ساوه در نخستین روز از هفته بسیج | ساوه نار چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳۰۲:۵۹:۵۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , امام جمعه ساوه در دیدار با خانواده شهدا گفت : در آستانه چهل سالگی بسیجی هستیم که مظهر شهادت , ایثار و فداکاری برای اسلام و ملت است لذا باید به این شجره طیبه که به فرمان امام راحل و از دل مردم تشکیل شد افتخار کرد و در هر لباس و مقامی که هستیم بسیجی وار به خدمت بپردازیم.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد : تربیت فرزندان نیکو توسط خانواده شهدا به ما مسئولان و مردم درس های بزرگی میدهد و کمترین کار ما ادامه دادن راه شهدا و ایستادن در مسیر ولایت است.

فرمانده سپاه ناحییه ساوه نیز با تبریک فرارسیدن ۴۰ سالگی بسیج گفت : امسال هفته بسیج با شعار چهل سال جهاد , خدمت و شهادت آغاز شده است که مفتخریم در نخستین روز از هفته بسیج که با عنوان بسیج , مقاومت ایثار و شهادت نامگذاری شده است با خانواده شهدا دیدار کرده و با حضور در مزار شهدای شهر با آرمان های شهدای عزیز تجدید میثاق کنیم.

سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی افزود : با افتخار باید گفت که ۹۲ هزار نفر از شهدای ما بسیجی هستند که ثمره آن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان است لذا با افتخار این عزت و اقتدار را تقدیم به خود شهدا و صبر و ایستادگی خانواده آنها میکنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم تصریح کرد : حضور در منزل شهدا و دیدار با خانواده آنها برای ما چراغ راه است چراکه با دعای خیر پدر , مادر و خانواده شهداست که ما در این راه استوار بوده و سربلند خواهیم بود.

گفتنی است در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولان انجام پذیرفت , از خانواده شهیدان عباس کارگر , سید رضا ابراهیمی و محسن اقبال تجلیل بعمل آمد.

در ادامه نیز جمعی از مسئولان شهرستان , پاسداران , بسیجیان و آحاد مردم با حضور در گلزار شهدا امامزاده سید علی اصغر (ع) مزار شهدا را گلباران کردند

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی