افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای جوشقان شهرستان ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۷:۵۱:۵۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه در حاشیه این افتتاح گفت : زمین چمن مصنوعی روستای جوشقان با هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد و یکصد میلیون ریال تماما توسط اهالی روستا در مدت دو ماه ساخته شده است.

حامد توکلی افزود : این زمین با استاندارد های لازم ساخته شده و در حال حاضر ۷۷ درصد کل هزینه توسط اهالی جمع آوری شده و مابقی مبلغ نیز با کمک خیرین در حال جمع آوری می‌باشد .

وی در ادامه از افزایش سرانه ورزشی شهرستان خبر داد و گفت : با افتتاح این زمین و برخی پروژه های دیگر سرانه ورزش در شهرستان به میزان ۶ صدم افزایش و به ازای هر نفر به ۷۵ سانتی متر رسیده است.

توکلی در خصوص آخرین وضعیت ورزشگاه شهید چمران ساوه نیز تصریح کرد : قراراست از هفته آینده مرحله کاشت چمن سردسیری آغاز شود ضمن اینکه عملیات بتن ریزی سکوها و ساخت سرویس بهداشتی ، بوفه و سایر ابنیه ها به اتمام رسیده و بزودی عملیات عمرانی آن به پایان می‌رسد .

رئیس اداره ورزش و جوانان افزود : در مرحله چهارم تجهیز خانه های ورزش روستایی در این دولت نیز امسال هشت خانه روستایی در روستاهای بندچای ، اکبرآباد ، خانقاه ، کله دشت ، یوسف آباد ، آقچه قلعه ، احمدآباد و سقانلیق در بخش های مرکزی و نوبران شهرستان با وسایل ورزشی شامل میز تنیس ، تاتامی ، فوتبال دستی ، دارت و غیره تجهیز شده اند.

وی در پایان افزود : همچنین قراراست یک زمین چمن مصنوعی نیز در نوبران افتتاح شود که در حال حاضر کار زیرسازی صورت گرفته و آماده کاشت چمن میباشد

روستای جوشقان از توابع بخش نوبران شهرستان ساوه می‌باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی