اجرای طرح حاتم به منظور حمایت از کالای ایرانی به همت بسیج کارخانجات | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۱:۲۶:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، علی حسین رعیتی در همایش تجلیل از مدیران برتر عرصه تولید در شهر صنعتی کاوه ساوه با اشاره به وجود مشکلات در عرصه تولید گفت : تولیدکنندگان ما هم از مشکلات آگاهی دارند و هم راه حل آن را میدانند اما بدلیل اینکه برخی تصمیمات به درستی و در زمان خود گرفته نمیشود بنابراین این مشکلات به درستی رفع نمی‌شوند .

وی به وجود برخی مشکلات در حوزه اقتصاد اشاره کرد و افزود : وقتی دشمنان ما از جنگ مسلحانه با کشور ما ناامید شدند به جنگ اقتصادی روی آوردند و تمام تلاش خود را برای زمین زدن اقتصاد ما به کار برده اند.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور تصریح کرد : دشمن با رصد منافذ اقتصادی ما در تلاش است تا جلوی تولیدات داخلی را بگیرد و با استفاده از عاملان نفوذی خود در صنایع و بخش تولید ، واردات را به ما تحمیل کرد.

رعیتی با اشاره به اینکه مدیران صنعت و تولید باید در این جنگ نقش فرمانده را اجرا کنند افزود :تجربه نشان داده که هرکجا کوتاه آمدیم شکست خوردیم لذا مدیران با حرکت در جلوی صف این جنگ اقتصادی روحیه کارگران را بالا ببرند.

وی اجرا شدن مصوبات ستاد رفع موانع تسهیل را الزام آور قلمداد کرد و گفت : متاسفانه مصوبات این ستاد بعضا به درستی اجرا نمیشود اما باید یادآور شد که در دو سال اخیر علیرغم حجم واردات ، تولیدات داخلی را گسترش دادیم . متاسفانه باید گفت باتوجه به تولید برخی محصولات در داخل کیانی هستند که با ادامه واردات همان محصول توان تولیدی داخل را کمرنگ کنند

رعیتی افزود : اگر ما مدیران صحبت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری را الگو خود قرار دهیم بخش بزرگی از مشکلات ما در عرصه های مختلف برطرف خواهد شد.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور در ادامه افزود : طرحی در بسیج کارخانجات به نام حاتم برای حمایت از کالای ایرانی راه اندازی شده است که هدف از اجرای آن معرفی توانمندی های صنعت کشور به مردم و ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی است که به ارتقا کیفیت کالاهای داخلی کمک شایانی خواهد کرد

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در این همایش گفت : شجره بسیج در چهل سالگی خود به درخت تنومندی تبدیل شده است که چشم دشمنان نظام و استکبار را کور کرده است .

سرهنگ حجت الله دستجانی تصریح کرد : جهاد و شهادت را دو عنصر مهم حرکت بسیج دانست و گفت : بسیج خود را در سختی ها چه در جنگ و مقاومت و چه در سیل و زلزله خود را اثبات کرده است .

وی تفکر بسیج را در حال جهانی شدن دانست و افزود : به برکت انقلاب اسلامی تفکر بسیج در حال جهانی شدن است و همچون دریای بیکران خود را به دامن سختی ها میزند و از سختی ها نمی‌هراسد .

دستجاتی اندیشه بسیج را شکست استکبار جهانی و قدرت های استکبار دانست و تصریح کرد : در آستانه چهل سالگی بسیج استکبار جهانی با تحت الشعاع قراردادن ما با استفاده از تحریم های اقتصادی بدنبال آن است که معیشت ما را دچار مشکل کند اما در این مبارزه که مدیران خط مقدم آن هستند انشالله پیروز خواهیم شد.

در پایان این مراسم که به همت بسیج کارگری و کارخانجات طریق القدس ناحیه مقاومت بسیج ساوه و کارخانه کاوه فلوت انجام شد از جمعی از مدیران فعال در بحث رونق تولید داخلی تحلیل بعمل آمد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی