کشف بیش از ۸۹ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس استان مرکزی / ۴ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۳:۱۵:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

سرهنگ”یوسف سپهوند”در بیان جزئیات این عملیات ها گفت:‌ در نخستین عملیات، روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های ساوه و دلیجان در همکاری اطلاعاتی که با مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ داشتند، از جاسازی و انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از سوی ۲ توزیع کننده عمده مواد مخدر با یک دستگاه کامیون از یکی از استان های جنوبی کشور به استان مرکزی و تحویل آن به راننده یک دستگاه خودروی سواری مطلع شدند.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی عملیاتی انجام شده، سرانجام کامیون مذکور در یکی از محورهای مواصلاتی استان مرکزی متوقف، راننده و سرنشین آن دستگیر شدند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف۷۰ کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک در بازرسی از کامیون توقیفی خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات راننده خودروی سواری ساینا نیزکه منتظر تحویل مواد مخدر انتقالی بود، شناسایی، دستگیر و خودروی وی توقیف شد.

سرهنگ سپهوند بیان داشت: در دیگرعملیات این روز نیز با انجام تحقیقاتی گسترده، فعالیت یک توزیع کننده مواد مخدر در یکی از شهرستان های جنوبی کشور تحت مراقبت نامحسوس مأموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی یادآورشد: با تکمیل اطلاعات، پس از آن که مشخص شد، فرد مورد نظر قصد انتقال یک محوله مواد مخدر را در پوشش بار ضایعات به وسیله یک دستگاه خودروی وانت مزدا به استان مرکزی دارد، پس از اندیشیدن تمهیدات لازم، سرانجام مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمین با انجام عملیاتی بهنگام، موفق به شناسایی خودروی حامل مواد مخدر در سطح یکی از محورهای مواصلاتی و متوقف کردن آن شدند.

سپهوند بیان کرد:‌ در بازرسی انجام شده از این خودرو، مقدار ۱۹ کیلو تریاک که به شکل ماهرانه ای در زیر بار ضایعات آن جاسازی شده بود، کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف ۸۹ کیلو و ۵۴۰ گرم تریاک درعملیات های مذکور افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات ها پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی