نجات جان دو بیمار توسط تیم تخصصی جراحی بیمارستان شهید مدرس ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۹:۱۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دکتر امیر فضلعلی در خصوص این دو بیمار گفت: خانمی ۷۰ ساله با علائم زردی، درد شکم و تب که به علت تاخیر و تعلل در مراجعه به پزشک با افت فشار و کاهش هوشیاری نیز همراه بود در بیمارستان پذیرش و پس از بررسی علائم تشخیص بر عفونت مجاری صفراوی داده شد که با شرایط این بیمار یکی از کشنده ترین بیماری هاست.

مدیر گروه جراحی بیمارستان شهید مدرس خاطر نشان کرد: در بیماری های مجاری صفراوی معمولا سنگ و در موارد نادرتر تومورها باعث انسداد مجاری میشوند و تجمع و عدم تخلیه صفرا باعث ایجاد عفونت و در نهایت سپسیس و مرگ میشود.

فضلعلی افزود: در این نوع از بیماران کبد و انعقاد خون نیز با مشکل رو به رو می شود، بیمار با کوچکترین برشی خونریزی پیدا می کند، بیهوشی کار بسیار سختی می شود، بهبود زخم مختل می شود و به طور کلی جراحی با ریسک بسیار بالایی صورت می گیرد.

جراح عمومی بیمارستان شهید مدرس ساوه ابراز داشت: با توجه به اینکه بیمار با دو عامل افت فشار و کاهش هوشیاری نیز همراه بود، ضمن گرفتن رضایت از همراه بیمار، با کمک تیم تخصصی اتاق عمل و بیهوشی عمل جراحی با موفقیت انجام شد و بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.

دکتر فضلعلی افزود: در موردی دقیقا مشابه، مردی ۶۵ ساله نیز با علائم گفته شده و کاش سطح هوشیاری و افت فشار در بیمارستان شهید مدرس پذیرش و تحت عمل جراحی بسیار سخت قرار گرفت و خوشبختانه این بیمار نیز با عملی موفقیت آمیز و حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی