افزایش شمار ثبت نام کنندگان در انتخابات مجلس از حوزه انتخابی ساوه و زرندیه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۱:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , صبح امروز علی میرزایی در نشستی با خبرنگاران با اشاره به اینکه خبرنگاران ساوجی همواره در تلاش برای آبادانی شهر خود هستند گفت : خوشبختانه دانش فنی خبرنگاران ساوجی بالاست و فضای رسانه ای در این شهر در جهت دغدغه ها و پیشبرد اهداف شهر حرکت میکند.

معاون استاندار و فرماندار ساوه در این نشست انجام فرآیند ثبت نام انتخابات مجلس را بسیار خوب قلمداد کرد و گفت : از زمان شروع فرآیند انتخابات و بر اساس روزشمار های تعیین شده اقدامات لازم انجام شد و فرآیند ثبت نام از کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابی ساوه و زرندیه نیز در فضایی بسیار محترمانه و با حفظ اخلاق انجام شد.

میرزایی تصریح کرد : اعضای هیئت اجرایی انتخابات نیز متشکل از ۳۰ نفر از جمله دادستان محترم و مسئولین ادارات و معتمدین شهر و همچنین اعضای علی البدل انتخاب شده اند که بر فرآیند انتخابات نظارت خواهند داشت.

وی تعداد ثبت نام کنندگان از حوزه انتخابی را ۶۶ نفر عنوان کرد و گفت : از این تعداد ۶۲ نفر را آقایان تشکیل میدهند و ۴ نفر نیز خانم هستند که در بین شرکت کنندگان ۲ نفر روحانی , ۱۱نفر با مدرک دکتری , ۴۷ نفر فوق لیسانس , ۳ نفر لیسانس و ۱ نفر با تحصیلات حوزوی وجود دارند .

فرماندار ساوه در ادامه با اشاره به افزایش شمار ثبت نام کنندگان افزود : با توجه به افزایش ثبت نام کنندگان امیدواریم شاهد افزایش مشارکت مردم در صحنه انتخابات نیز باشیم و افراد دارای صلاحیت را برگزینیم

وی خواستار اخلاق مداری در انتخابات پیش رو شد و تصریح کرد : رسانه ها و افراد میتوانند در چارچوب قانون نقدهایی را به کاندیدا داشته باشند اما باید این را به یاد داشت که با آبروی کسی بازی نشود و با حفظ حرمت افراد , کاندیدای مورد نظر خود را تبلیغ کنند.

میرزایی با اشاره به اینکه قراردادن امکانات دولتی به نفع کاندیدی خلاف قانون است افزود : استراتژی مجموعه فرمانداری ساوه حفظ بی طرفی است و ما آخرت خود را برای دنیای کسی خراب نخواهیم کرد ضمن اینکه اگر گزارشی از فعالیت سیستم دولتی در شهرستان به نفع کاندیدی مخابره شود قطعا رسیدگی و با عاملان آن برخورد صورت خواهد گرفت.

وی در پایان گفت :رسانه های باید روشنگر باشند ولی تبلیغ کننده برای افراد یا کاندیدای خاصی نبوده و اصل بی طرفی را رعایت کنند. امیدواریم با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با فردی که در پایان انتخابات منتخب مردم خواهد شد همکاری تمام و کمال را برای آبادانی بیشتر منطقه داشته باشیم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی