تاکید فرماندار ساوه بر ضرورت تعامل دستگاه های خدمات رسان در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۰۱:۵۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان , علی میرزایی در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر و شهردار ساوه با مدیران شرکت گاز استان مرکزی که در صحن شورا برگزار شد، گفت: فلسفه بوجود آمدن دستگاه های خدمات رسان مانند شورای اسلامی شهر و شهرداری، شرکت گاز، برق، آب و … بر مبنای خدمات بهتر به مردم بوده است و در تحقق این امر دستگاههایی موفق تر هستند که روابط تعاملی داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، تمامی مدیران و دستگاههای خدمات رسان باید همکاری، همفکری و تعامل لازم را با دیگر دستگاهها در جهت تسریع در رفع مشکلات و رفاه حال مردم تلاش کنند و نباید در این شرایط با ایجاد موانع مردم را خسته کنیم.

میزایی با اشاره به دشواری‌های تامین یک سیلندر گاز برای افرادی که از نعمت گاز بی بهره هستند از شرکت گاز استان خواست تا همه تلاش خود را برای توسعه گازرسانی به تمامی نقاط شهرستان در نظر بگیرد تا مشکلات مردم در این زمینه رفع شود.

وی در خصوص اختلاف میان شرکت گاز استان و شهرداری بر سر پرداخت عوارض بهای خدمات حفاری نیز گفت: با توجه به مشکلات مالی شهرداری ساوه که گاها در به پرداخت حقوق کارکنان نیز با مشکل مواجه است باید میزان عوارض حفاری شرکت گاز به شهرداری بر اساس قانون و در سایه تفاهم و تعامل و الگو گیری از دیگر شهرهای کشور محاسبه و پرداخت شود اما مبنا باید تعامل بین این دو دستگاه خدمات رسان باشد.

سید مهدی حسینی شهردار ساوه نیز در این جلسه گفت: آغاز فعالیت دوره پنجم شورای اسلامی شهر ساوه با بحران مالی شروع شد زیرا شهرداری به علت اجرای قانون تجمیع مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۶ به لحاظ مالی وارونه شد و کاهش ۵۰ درصدی بودجه شرایط بحرانی را برای شهرداری پدید آورد.

وی با بیان اینکه ما در این شرایط باید مدیریت بحران می کردیم، افزود: در وضعیت بحرانی سال ۹۶ تمامی عوارضات شهرداری بازنگری شد چون در گذشته به علت وجود درآمد از محل ارزش افزوده بسیاری از این عوارض ها توسط شهرداری وصول نمی‌شد اما در سال ۹۶ بسیاری از این عوارضات واقعی شد.

محمدرضا سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی نیز گفت: شرکت گاز موفق به گازرسانی به ۳۵ شهر استان مرکزی شده است و ۱۰۰ درصد خانوار شهری را تحت پوشش خود قرار داده است، همچنین به بیش از ۹۸۰ روستا در سطح استان مرکزی گازرسانی انجام شده است که با این گازرسانی ۹۸ درصد از خانوارهای روستایی و در مجموع ۹۹٫۶ درصد خانوارهای شهری و روستایی تحت پوشش شرکت گاز درآمده‌اند به همین سبب جزو شرکت‌های پیشرو در کشور هستیم.

وی افزود: ۱۰۰ درصد صنایع موجود در استان مرکزی از گاز طبیعی برخوردارند و همچنین همه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مرکزی به شبکه گاز وصل هستند.

در ادامه این جلسه پس از بحث و تبادل نظر بین مدیران شهری و شرکت گاز در خصوص بدهی شرکت گاز بابت عوارض بهای خدمات به شهرداری، مقرر شد تا بر اساس مستندات قانونی این مهم بررسی و در جلسات آتی مورد رسیدگی قرار گیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی