چهاردهمین مرکز نیکوکاری ساوه افتتاح شد | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۰۳:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , این مرکز بعنوان چهاردهمین مرکز نیکوکاری شعر ساوه صبح امروز با حضور مدیر کل کمیته امداد استان ، فرماندار ساوه و سایر مسئولین به بهره برداری رسید

مدیر کل امداد استان در آیین افتتاح این مرکز هدف از ایجاد این مراکز را مردمی کردن امور امداد دانست و گفت : مراکز نیکوکاری بعنوان مرکز اجتماعی محلات شناخته میشود که با بهره مندی از ظرفیت خیرین و با هدف کاهش بروکراسی اداری در جهت کمک به نیازمندان در محلات مختلف شهر راه اندازی شده است.

موسی نژاد افزود : با افتتاح این مرکز تعداد مراکز نیکوکاری استان به عدد ۸۱ رسیده است که خوشبختانه با حمایت مسئولین و استقبال خیران گرانقدر اقدامات خوبی در این مراکز در حال انجام است .

وی اشاره ای به ویژگی های مراکز نیکوکاری کرد و گفت : با توجه به وجود سامانه نیکوکاری ، تمام ورودی و خروجی های مرکز در سیستم ثبت و عملکرد های مالی این مراکز بصورت شفاف قابل رصد است همچنین سرعت در خدمت رسانی با کیفیت در کوتاهترین زمان نیز از ویژگی های مهم این مراکز به شمار میروند.

موسی نژاد خط قرمز مراکز نیکوکاری را دخالت در امور سیاسی دانست و تصریح کرد : کمیته امداد دخل و تصرفی در امور این مراکز نخواهد داشت و تنها بعنوان ناظر ، فعالیت های این مراکز را خورد رصد قرار میدهد .

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از تلاش برای استفاده بیشتر از ظرفیت خیرین در این مراکز خبر داد و افزود : در هشتاد مرکز نیکوکاری استان بالغ بر هشت هزار خیر شناسنامه دار ماهیانه مشارکت دارند که حدودا سیزده هزار خانواده را تحت حمایت قرار داده اند که اقدات خوبی نیز مانند ایجاد اشتغال در برخی مراکز انجام شده است.

وی کمیته امداد شهرستان ساوه را پیشرو در امر ایجاد مراکز نیکوکاری دانست و افزود : تلاش میشود با راه اندازی این مراکز در حوزه های علمیه و مساجد از ظرفیت طلبه ها در تقویت بنیه دینی و مشاوره ای و همچنین ترویج سبک زندگی اسلامی بهره ببریم ‌.

محمدی مدیر کمیته امداد ساوه نیز در این مراسم از هدف‌گذاری ایجاد بیست مرکز نیکوکاری تا پایان سال در ساوه خبر داد و گفت : خوشبختانه با حمایت مسئولین و مشارکت خیران عزیز تاکنون چهارده مرکز به بهره برداری رسیده است و امیدواریم تا پایان سال این مراکز به بیست عدد افزایش پیدا کند .

وی افزود : افتتاح این مرکز در حوزه علمیه بیشتر رویکرد فرهنگی دارد تا از پتانسیل طلبه ها در ترویج سبک زندگی اسلامی و ایجاد روحیه معنوی در بین خانواده های نیازمند بهره مند شویم

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی