در ایام انتخابات به بازار پر رونق شایعات توجه نکنیم / بی توجهی به شایعات نشانه تقوی است. | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۱:۲۹:۴۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساوه به سفارشات و مواضع انتخاباتی اشاره کرد و گفت: حضور حداکثری در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی بوده ، امنیت آور و باعث عزت و افتخار کشور اسلامی و به اهتزاز درآمدن پرچم علوی است.

امام جمعه ساوه شایعه پراکنی یا پیروی از شایعات را خلاف تقوی دانست و افزود : انسان با تقوی از روی تحقیق و آگاهی و عالمانه سخن میگوید ، حرف دیگران را نیز از روی تحقیق میپذیرد و از حدس و شایعات پیروی نمی‌کند .

حسینی تصریح کرد : شایعه سازی ، خبرسازی و قضاوت های عجولانه و نسبت دادن های بیجا و انتشار اخبار دروغ و مشکوک بویژه در فضای بی در و پیکر مجازی اگر مبنای عمل اجتماعی قرار گرفت نتیجه ای جز هرج و مرج نخواهد داشت .

وی افزود : در ایام انتخابات نیز بازار اخبار دروغ و شایعات بی اساس پررونق است لذا باید تقوی پیشه کرد و از شایعات پرهیز نمود

امام جمعه ساوه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : شرکت گسترده همه اقشار و احزاب و گروهها، اعلام وفاداری به نظام اسلامی و آرمانهای شهیدان است.

خطیب نماز جمعه ساوه ضمن دعوت به قانون گرایی در انتخابات افزود: همگان چه مردم، چه گروهها، چه نامزدها و چه نهادهای متصدی انتخابات اعم از هیات های اجرایی، هیات های نظارت و همگان قانون را فصل الخطاب بدانند لذا اگر کسی اعتراضی هم دارد از مجرای قانونی مطرح کند چراکه فتنه اخیر از قانون گریزی و طغیان علیه نظام اسلامی آغاز شد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امام جمعه وارد دسته بندی حزبی و جناحی نخواهد شد و از کسی اعلام حمایت نخواهم کرد افزود : بنده بر اساس وظیفه شاخصه های یک نماینده اصلح را بیان خواهم کرد و ضمن اینکه از شخص و گروهی حمایت نخواهم کرد در پایان انتخابات نام هر کسی که پیروز از صندوق رأی درآید با او همکاری خواهیم داشت.

وی بر لزوم حمایت از نهادهای قانونی خصوصا در ایام انتخابات تاکید کرد و گفت : حمایت از نهادهای قانونی بویژه شورای نگهبان وظیفه همگان است لذا باید توجه داشت که تخریب این نهادها در برنامه های دشمن است .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی