لیگ یک/ ادامه بردهای ساوجی‌ها با فکری | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۳۰:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ورزش ۳ , در ادامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ یک فوتبال ایران، تیم‌های قشقایی شیراز و خوشه طلایی ساوه که به ترتیب در رده‌های دوازدهم و ششم جدول جای داشتند، از ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند.

قشقایی شیراز بازی خانگی برابر خوشه طلایی را با ترکیب مسلم حق‌شناس، آرش زارع، علی آزادمنش، پوریا زارع، حسین صادقی، علیرضا لشکری، محمدجواد عباسی، علی حسامی، سعید زارع، مرتضی سنجانکی و علیرضا قنبری آغاز کرد.

خوشه طلایی ساوه نیز با نظر محمود فکری در این دیدار از محمدرضا خرایی‌فر، علی مغنمیان، ایمان کیانی، اصغر نصیری، نادر هوشیار، رسول ناصربخت، امیرمحمد عبادزاده، سجاد اژدر، محمد قنبری، محمد سرفراز و کامبیز دهقانی در ترکیب ابتدایی تیمش بهره برد.

شاگردان فکری بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۲ روی اشتباه خط دفاعی و دروازه‌بان قشقایی موفق شدند توسط محمد قنبری به گل اول بازی برسند.

در ادامه قشقایی شیراز دو حمله جدی انجام داد، اما باز هم خوشه طلایی بود که توانست گلزنی کند و این بار با شوت پای چپ استثنایی و راه دور نادر هوشیار به کنج دروازه، گل دوم را بزند.

خوشه طلایی که هفته قبل در نخستین حضور فکری توانسته بود نیروی زمینی را با ۳ گل شکست دهد، امروز هم توانست با نتیجه ۲ بر صفر در خانه قشقایی شیراز به برتری دست پیدا کند تا ۳۲ امتیازی شود و با صعود یک پله‌ای در جایگاه پنجم جدول لیگ یک قرار بگیرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی