خدمات عظیم سپاه برای ملت ما فراموش نشدنی است | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۲۴:۱۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , حجت الاسلام بدرخانی امام حمعه موقت شهر ساوه در خطبه های امروز نماز جمعه این شهر با اشاره به خدمات سپاه در طول چهل سال انقلاب گفت : تقدیم هزاران شهید , حضور در عرصه های امداد و خدمات رسانی و همچنین عمران و سازندگی سپاه برای همگان آشکار است و ملت آن را فراموش نخواهند کرد.

وی تصریح کرد : تاکنون بیش از ۱۷۰ اقدام تروریستی و هواپیما ربایی را تیم امنیت پرواز سپاه بدون وارد آمدن کوچکترین خسارتی خنثی کرده است و بیش از سه دهه است که امنیت جان صدها مسافر در پروازهای داخلی و خارجی مرهون مجاهدت های تیم امنیت پرواز سپاه است.

خطیب نماز جمعه ساوه از نقش داشتن آمریکا در حوادث اخیر خبر داد و گفت : نقش آمریکای جهانخوار و پلید بعنوان مسبب اصلی حوادث اخیر در کجای دستگاه تحلیلی دلدادگان به غرب قرار دارد لذا باید توجه داشت که در حوادث اخیر نباید نقش اصلی دشمن را کمرنگ کرد.

حجت الاسلام بدرخانی در ادامه افزود : این واقعه تلخ و مصیبت بار , یکبار دیگر چهره افکار و برخی جریانات را افشا کرد و کینه های در سینه خفته آنان را بیرون ریخت.

حضور غیرقابل توجیه سفیر گستاخ و بی شرم انگلیس در تجمعات

امام جمعه موقت ساوه در بخش دیگری از خطبه ها , حضور سفیر گستاخ و بی شرم انگلیس در تجمعات اخیر در تهران را غیرقانونی دانست و گفت : همراهی برخی هنرمندان فریب خورده و شهرت طلب وجه تمایز این تجمعات کوچک بوده است و علاوه بر آن حمایت گسترده دشمنان انقلاب اسلامی از آن نیز به هیچ وجه عجیب نیست.

وی افزود : اما آنچه باعث تعجب و تاسف در این تجمعات است اعلامیه ها و مصاحبه های فرصت طلبانه برخی مهره های منفور فتنه گر و تعدادی از کسانی که هرگونه فرصت عرصه تسویه حساب سیاسی و یارگیری انتخاباتی قرارمیدهند است

حجت الاسلام بدرخانی در ادامه ترور سردار سلیمانی را ظالمانه تفسیر کرد و گفت : ترور شهید سلیمانی توسط آمریکای ترورسیم یک ترور ظالمانه و کور و تاریک بود که نه تنها برای امریکا نفعی ندارد که نشانه پستی و شقاوت و تروریست بودن دولت آمریکاست.

وی افزود : این ترور و خون همه شهیدان گام مهمی در بیداری و همگرایی همه ملت ها محسوب میشود و به امیدخدا به برکت خون همین شهدا ضربه ای بنیادین بر نظام سلطه و دولت آمریکا به دنبال خواهد داشت.

خطیب نماز جمعه ساوه حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی را سیلی محکمی به آمریکا دانست و گفت : این حضور پیام های مهمی داشت که از جمله آنها میتوان به ” اهل عمل بودن نظام اسلامی , بازدارنگی و ناتوانی و ذلت آمریکا ” اشاره کرد و در یک کلام گفت که دوران بزن و در رو تمام شده است.

وی در پایان خطبه های خود با ابراز تاسف از سقوط هواپیمای اکراینی گفت : در این قضیه تردیدی نیست که خطار انسانی وی داده و آنهم در شرایط جنگی و آماده باش صد در صدی بوده است و علت اصلی صدور سریع و با صداقت اطلاعیه ستاد کل نیروهای مسلح نیز دستور صریح رهبر معظم انقلاب در این خصوص بوده است.

امام جمعه موقت ساوه افزود : نباید خطای یک فرد را به پای کل نیروها و نظام اسلامی نوشت چراکه مشاهده میشود برخی کینه توزانه سپاه را به باد انتقاد میگیرند , نباید خدمات ارزنده و بی بدیل سپاه به مردم این مرز و بوم را فراموش کرد البته از دستگاه قضایی نیز انتظار برخورد با عوامل آن میرود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی