پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه افتتاح شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۸:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , شب گذشته و با حضور جمعی از مسئولان و عموم شهروندان ساوجی ، پانزدهمین مرکز نیکوکاری ساوه در مسجد امام سجاد (ع) واقع منطقه کارگر ساوه افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد ساوه در این مراسم از تحت پوشش بودن حدود ۷ هزار و سیصد نفر در کمیته امداد خبر داد و گفت : درحال حاضر ماهانه بالغ بر ۴ هزار و صد خانوار بعنوان مددجوی ثابت از کمیته امداد خدمات دریافت میکنند که بخشی از این افراد پس از توانمندسازی از طریق ایجاد اشتغال از امداد خارج و نیازمندان جدید جایگزین شوند .

عباس محمدی هزاوه با اشاره به سیاست ایجاد مراکز نیکوماری افزود : رسالت جدید کمیته امداد واگذاری امور به خود مردم جهت کاستن از بروکراسی اداری و همچنین بالابردن سطح مشارکت است لذا این هدف با ایجاد مراکز نیکوکاری در حال انجام است .

این مقام مسئول تصریح کرد. : مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) بعنوان پانزدهمین مرکز در ساوه ، منطقه کارگر و اطراف را تحت حمایت و نظارت قرار می‌دهد تا با شناسایی نیازمندان واقعی اقدام به برطرف کردن مشکلات این قشر نماید .

وی از مراکز نیکوکاری بعنوان کمیته امداد کوچک یاد کرد و گفت : این مراکز یک کمیته امداد کوچک در دل محلات هستند که نیاز محرومان را شناسایی و بدون بروکراسی اداری و آسان تر مرتفع نماید .

محمدی افزود : چنانچه مشکلات برخی افراد نیازمند در محلات مذکور شناسایی و رفع شود پیامدهای بعدی فقر را در بر نخواهد داشت و این نذچرامز که با محوریت مساجد و اماکن فرهنگی راه اندازی میشود نقش بسزایی در کاهش آلام فقر ایفا خواهند کرد .

مدیر کمیته امداد ساوه همچنین از هدف‌گذاری ایجاد بیست مرکز نیکوکاری تا پایان سال در ساوه خبر داد و گفت : خوشبختانه با حمایت مسئولین و مشارکت خیران عزیز تاکنون پانزده مرکز به بهره برداری رسیده است و امیدواریم تا پایان سال این مراکز به بیست عدد افزایش پیدا کند .

گفتنی است در پایان این مراسم فعالیت رسمی این مرکز با اهدای مجوز به حجت الاسلام حسینی بعنوان مسئول مرکز نیکوکاری امام سجاد (ع) آغاز شد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی