نماینده فوتسال استان به جمع ۴ تیم برتر فوتسال کشور پیوست | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۶:۳۵:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , دیدارهای سوم مرحله پلی آف لیگ برتر فوتسال کشور عصر امروز پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتسال سن ایچ در مشهد مهمان فرش آرا بود که موفق شد در یک دیدار جذاب و در ضربات پنالتی از سد تیم میزبان عبور کند.

شاگردان اصغری مقدم که در مرحله پلی آف با فرش آرا رقابت میکردند در نخستین دیدار در ورزشگاه فجر ساوه موفق شدند این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهند اما این پایان کار نبود و در بازی دوم این تیم مشهدی بود که موفق شد انتقام دیدار رفت را بگیرد و با نتیجه ۲ بر ۰ از ساوجی ها عبور کند.

در سومین دیدار که عصر امروز در سالن شهید بهشتی مشهد و در مقابل دیدگان تماشاگران مشهدی برگزار شد سن ایچ در نیمه نخست با یک گل از حریف خود پیش افتاد اما در نیمه دوم ورق برگشت و این فرش آرا بود که موفق شد ۲ بار دروازه سن ایچ را باز کند.

سن ایچی ها که همچنان امیدوارانه به دنبال زدن گل بودند با پنج نفره کردن ( پاورپلی ) نبض بازی را در دست گرفتند و درحالیکه کمتر از ۱ ثانیه به پایان بازی مانده بود گل دوم سن ایچ نیز به ثمر رسید تا بازی به وقت های تلف شده کشیده شود .

در وقت های تلف شده اما زور دو تیم به هم نرسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و این سن ایچ بود که موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۳ از سد میزبان خود عبور کند و به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور صعود کند.

بنابراین سن ایچ ساوه در مرحله نیمه نهایی در مقابل تیم پرقدرت گیتی پسند اصفهان قرار خواهد گرفت

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی