طرح «هر فرد یک پاکت سیمان» در ساوه اجرا می‌شود | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۰۶:۵۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , مجید زنجانی در گفتگو با خبرنگاران از اصحاب رسانه بعنوان امین مردم یاد کرد و گفت : خبرنگاران با توجه به مقبولیتی که در جامعه دارند امین مردم بوده و هستند لذا میتوانند با قلم رسای خویش کمک شایانی در امر بازسازی عتبات عالیات از طریق اطلاع رسانی های صحیح و به موقع ایفا کنند.

وی اشاره ای به مبالع جمع آوری شده این ستاد کرد و افزود : ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوه در سالجاری و تاکنون بالغ بر ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال از طریق مشارکت خیرین جمع آوری کرده است که از این میزان ۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط یک بانوی گرانقدر و ۴۵۰ میلیون ریال توسط یک عروس و داماد به این ستاد اهدا شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد : خیر دیگری تعداد ۷۲ دیگ غذا را به یکی از مواکب شهرستان ساوه اهدا نمود و هزینه ۱۸ هزار پرس غذا در آیین تشییع پیکر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را نیز عهده دار شد.

زنجانی از پیگیری اجرای دو طرح در ستاد عتبات عالیات شهرستان خبر داد و گفت : یکی از این طرح ها ” هر فرد یک پاکت سیمان ” است که در نظر داریم برای ساخت صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی از ظرفیت مردم برای اهدای پاکت های سیمان به قیمت هر پاکت ۱۰ هزار تومان بهره مند شویم و خواسته دل مردم برای بازسازی عتبات را انجام دهیم.

وی افزود : طرج دیگر با نام ” بنای نور ” درحال پیگیری است که در آن هر فرد میتواند به نیت هرکسی که مایل است اقدام به پرداخت نقدی یا اقساطی یکی از طرح های عتبات عالیات که شامل ” صحن حضرت زینب (س) هر متر مربع ۴ میلیون تومان , صحن حضرت زهرا (س) هر متر مربع ۳ میلیون تومان و هر خشت طلا حرم امام حسین (ع) به مبلغ ۳ میلیون تومان ” میباشد را عهده دار شود.

رئیس ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوه تصریح کرد : در طرح اقساطی اشخاصی که مایل به مشارکت در طرح های فوق باشند با دریافت معرفی نامه به یکی از بانک های طرف قرارداد معرفی میشوند که پس از واریز وام مورد نظر به حساب عتبات عالیات , اشخاص میبایست اقساط بانکی را پرداخت کنند .

وی در ادامه به تشریح برخی مراحل بازسازی عتبات عالیات پرداخت و گفت : بین سالهای ۸۲ تا ۹۲ و بالغ بر ده سال در امر بازسازی عتبات عالیات مشارکت داشته ایم و اکنون نیز مشارکت در طرح های توسعه حرم را در دست داریم که درحال حاضر ۲۲ هزار متر مربع توسعه در حرم حضرت علی (ع) را داریم و صحن حضرت زینب (س) در کربلا با مساحت ۱۶ هزار متر مربع در مرحله بتن ریزی قرار دارد.

زنجانی همچنین از پیگیری معرفی نماینده ستاد عتبات در مساجد خبر داد و گفت : بناداریم طرح هر مسجد یک نماینده را پیگیری کنیم که در آن یک نفر در هر مسجد بعنوان نماینده ستاد عتبات عالیات اقدام به جمع آوری کمک های اهدایی مردم کند تا از موازی کاری و خرجکرد کمک ها در موارد غیرمرتبط جلوگیری شود .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی