۲ پروژه عمرانی ـ خدماتی شهرداری ساوه افتتاح شد | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۴۰:۱۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , صبح امروز به مناسبت دهه مبارک فجر و با حضور بهروز اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی دو پروژه عمرانی – خدماتی شهرداری ساوه افتتاح شد.

شهرک بازیافت ساوه به عنوان اولین شهرک ویژه ضایعات فروشان استان با هزینه‌ای بالغ بر ۳٫۵ میلیارد تومان در مساحتی بالغ بر ۶۰ هزار مترمربع در ۳۴ غرفه ۶۷۵ متری به عنوان اولین پروژه شهرداری ساوه افتتاح شد.

شهردار ساوه در آیین افتتاح این شهرک گفت: با ساخت این شهرک تمام ضایعات فروشان ورودی و سطح شهر که موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده بودند و چهره شهر را مخدوش کرده بودند جمع آوری شده و در این مکان مستقر خواهد شد.

سید مهدی حسینی با اشاره به وجود انشعابات آب و برق، سوپر مارکت، فضای سبز و نمازخانه در این شهرک افزود: پس از جابجایی ضایعات فروشان از سطح شهر، اقدام به ایجاد پارک و اماکن فرهنگی در مکان استقرار قبلی آنها خواهیم کرد.

در ادامه با حضور معاون استاندار مرکزی پروژه پارک، پل شهید آشتیانی و خیابان ساحلی شهرداری ساوه از محل اعتبارات شهرداری که در سال ۹۷ توسط شورا تصویب شده بود، افتتاح شد.

این پروژه که با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ایجاد شده است، امکان دسترسی دو محله را توسط پل شهید آشتیانی فراهم کرده و در حاشیه مجتمع‌ها نیز یک پارک احداث شده است.

همچنین با احداث خیابان ساحلی در این منطقه، از بلوار سید جمال الدین اسدآبادی یک دسترسی به این محله ایجاد شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی