افتتاح چند پروژه همزمان با دهه مبارک فجر در ساوه | ساوه نار چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳۰۰:۳۸:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , صبح امروز و همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور اکرمی معاون سیاسی استانداری مرکزی و جمعی از مسئولان چند پروژه اقتصادی , عمرانی و ورزشی در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید.

اکرمی در بدو ورود به ساوه به شهرک صنعتی احمد آباد رفت و پروژه زیرسازی و آسفالت ورودی این شهرک را که با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای ۳۰ نفر همراه بود را افتتاح کرد.

در ادامه یک شرکت تولید کننده نان پیتزا که با هزینه کرد ۵ میلیارد تومانی و ایجاد اشتغال برای ۱۵ نفر فعالیت خود را در این شهرک آغاز کرده بود به بهره برداری رسید و همچنین در مجاورت این شرکت , یک واحد تولید کننده سالاد الویه که امکان اشتغال برای ۴۰ نفر را فراهم کرده بود با هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد تومان افتتاح شد.

همچنین مسئولان با حضور در روستای نورعلیبیک از توابع بخش مرکزی ساوه , مجموعه ورزشی پارس که با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان و توسط بخش خصوصی ایجاد شده است را به بهره برداری رساندند .

با افتتاح این مجموعه ورزشی برای ۴ نفر اشتغالزایی صورت گرفت و پیش بینی شده است ۵۰۰ نفر از ورزشکاران روستاهای اطراف را در رشته های رزمی تحت پوشش فعالیت خود قرار دهد.

اکرمی همچنین با خانواده شهید ” علی شهابی ” از شهدای هشت سال دفاع مقدس که در عملیات خیبر در سال ۶۲ به فیض شهادت نائل آمده بود دیدار و از خانواده آن شهید والا مقام تجلیل بعمل آورد

گفتنی است شهرک صنعتی احمد آباد در شرق ساوه با یک هزار و ۱۶۷ هکتار در دست احداث است و در فاز نخست نیز زمینه ایجاد صنایع با تمهید زیرساخت های لازم از قبیل آب، برق، گاز، مخابرات و سیستم فاضلاب فراهم شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی