ناکامی شاگردان محمود فکری در خانه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۵۴:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار در تک بازی هفته بیست و چهارم لیگ دسته یک ، تیم خوشه طلایی ساوه در مقابل دیدگان هزاران تماشاگر ساوجی میزبان مس کرمان بود که در پایان با یک گل شکست خورد

این دیدار که با استقبال پرشور هواداران ساوجی همراه شده بود با تک گل مهرداد قنبری از روی نقطه پنالتی به سود کرمانی ها پایان یافت .

خوشه طلایی که در هر دو نیمه فشار فراوانی را روی دروازه حریف آورد و چند موقعیت خطرناک هم داشت نتوانست راهی به دروازه مهمان پیدا کند تا در پایان با همین نتیجه شکست خورد .

محمود فکری در پایان این دیدار بارهم به داوری ها اعتراض کرد و گفت : متاسفانه از دقایق اول بازی تیم حریف وقت کشی کرد اما داور با این حرکات خیلی نرم برخورد می‌کرد و با هر برخورد با یونان ما به نفع حریف سوت میزد .

وی افزود : همین سوت ها آرامش تیم ما را برهم زد و داور فقط خطاهای مارا میدید آنا خطاهای این حریف را نمی‌دید .

سرمربی خوشه طلایی تصریح کرد : متاسفانه در برخی شهرها اگر به داور اهانت شود بلافاصله سوت ها به نفع آن تیم تغییر می‌کند اما در ساوه که تماشاگران با احترام فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند اینگونه باید شاهد ناداوری باشند .

خوشه طلایی ساوه با این شکست و ۴۱ امتیاز موقتا در جای سوم جدول رده بندی ایستاد تا در روز یکشنبه ۴ اسفند و از هفته بیست و پنجم مهمان آرمان گهر باشد

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی