تشکیل بانک اطلاعاتی ۲۰ هزار خانوار ساوجی در قالب رزمایش کمک مومنانه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۹:۵۶:۰۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

علی میرزایی در نشستی با سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه شهرستان ساوه اظهار کرد: رزمایش همدلی و کمک مومنانه ضمن برآوردن نیازهای اقشار آسیب پذیر می تواند عاملی برای شناسایی نیازمندان و تامین هزینه‌های آنان در طول سال شود.

وی به استقبال قابل توجه خیرین و مردم نوعدوست ساوه از این کار خیرخواهانه اشاره کرد و افزود: با افتتاح حساب مشترک بین دفتر امام جمعه، فرمانداری و سپاه، ضمن پرهیز از موازی کاری به نیازمندان به صورت متمرکز کمک رسانی خواهد شد.

فرماندار ساوه خواستار توزیع عادلانه بسته‌های معیشتی با شفافیت و انضباط مالی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شد وافزود: با بهره گیری از ظرفیت خیرین و سمن‌ها مردم ما در لبیک به فرمان رهبری سرافراز خواهند شد.

وی تشکیل بانک اطلاعاتی برای ۲۰ هزار خانوار ساوجی که در اجرای این رزمایش هدفگذاری شده را گامی در جهت شناسایی دقیق جامعه فقیر و آسیب دیدگان از کرونا دانست و بر ایجاد اشتغال و توانمندسازی آنان برای خروج از چرخه حمایتی تاکید کرد.

امام جمعه ساوه نیز با تاکید بر اینکه رزمایش همدلی کمک مومنانه موجب نخواهد شد که جلوی خودجوشی مردم گرفته شود، افزود: گرچه نهادهای دولتی پیگیر اجرای این طرح خیرخواهانه هستند اما در واقع مردم محور بودن در اجرای این طرح یک اصل است.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی با اشاره به اینکه فرمان رزمایش از سوی رهبری صادر شده است، افزود: احساس همدلی و خودجوشی مردم در اجرای طرح رزمایش همدلی موجب عصبانیت دشمنان و معاندین نظام شده است و باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

وی با تاکید بر اینکه کمک مومنانه با تاکید بر پرهیز از موازی کاری باید صورت گیرد، افزود: همه باید به میدان بیایند تا در لبیک به فرمان رهبری اقتدار نظام حفظ شود و کمک‌های مردمی متمرکز و واحد صورت گیرد.

امام جمعه ساوه همچنین بر حفظ کرامت انسانی و آبروی خانواده‌ها در اجرای این طرح تاکید کرد و خواستار مشارکت بیشتر خیرین در اجرای این طرح شد.

فرمانده سپاه ساوه نیز گفت: در اجرای رزمایش همدلی کمک مومنانه، قرارگاه امام حسن(ع) در سپاه شکل گرفته و سپاه دبیر اجرای رزمایش همدلی است.

وی بر تشکیل بانک اطلاعاتی و تمرکز در اجرای این طرح تاکید کرد و افزود: هم اکنون آماده سازی چهار هزار بسته معیشتی از ۲۰ هزار بسته هدف‌گذاری شده، آغاز شده است.

فرمانده سپاه ساوه از مردم خواست تا در لبیک به فرمایش رهبری در این کار خیرخواهانه و مومنانه مشارکت حداکثری داشته باشند و این اقدام به عنوان یک کار اثرگذار در خدمت به مردم ماندگار شود.

در این جلسه مدیران سازمان های مردم نهاد به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و در پایان از تلاش‌های آنان با اهدای لوح تقدیر و تمثال سردار شهید قاسم سلیمانی تجلیل بعمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی