دستگیری قاتل فراری در کمتر از۴۸ ساعت در ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۶:۳۸:۴۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی در نشستی با خبرنگاران از دستگیری قاتل فراری در این شهر خبر داد و گفت : فرد قاتلی که چند روز قبل در شهر همدان یک نفر را به قتل رسانده و خودروی وی را به سرقت برده بود در مخفیگاهش در ساوه شناسایی و دستگیر شد.

وی با اشاره به کشف خودروی مسروقه از این سارق نیز افزود : این فرد در تحقیقات به عمل آمده به ارتکاب قتل و سرقت خودرو اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی تحویل داده خواهد شد .

فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه از دستگیری سارقی با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت خبر داد و گفت : این سارق بصورت باندی در ساوه و شهرهای همجوار اقدام به سرقت های متعدد منزل کرده بود که با همکاری پلیس کرمانشاه موفق به شناسایی و دستگیر این سارق در مخفیگاهش در ساوه شدیم.

عیسی آبادی همچنین خبر از دستگیری سارقی که از خانه باغ ها و انباری های آپارتمان در شهر غرق اباد سرقت میکرد داد و افزود : با تلاش همکاران انتظامی ۳ فقره سرقت به عنف که یکی از آنها سرقت گوشواره از کودکی در سطح شهر بود کشف و همه متهمان دستگیر شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در ادامه این نشست از افزایش ۵۹ درصدی وقوع سرقت در این شهرستان از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه خبر داد و تصریح کرد : از اول فروردین ماه تاکنون ۱۶۵ نفر سارق دستگیر و ۳۴۴ فقره انواع سرقت کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۹ درصد افزایش وقوع سرقت و ۴۲ درصد کشفیات افزایش را شامل میشود .

وی از اهتمام ویژه پلیس برای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر خبر داد و افزود : از ابتدای سالجاری تاکنون ۸ کیلو و ۳۳۹ گرم انواع مواد مخدر کشف و در این راستا ۹۲ نفر خرده فروش شناسایی و دستگیر شدند ضمن اینکه در بحث مبارزه با خرده فروشانی که امنیت مردم را به مخاطره انداخته اند برنامه ریزی های ویژه ای شده که در طرح های مختلف عملیاتی خواهد شد.

عیسی آبادی افزود : از ابتدای فروردین ماه سالجاری بیش از ۵ میلیارد ریال انواع لوازم قاچاق شامل کولر , لوازم آرایشی و بهداشتی , لوازم خانگی و غیره کشف شده است که در این رابطه ۲۵ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

این مقام انتظامی تصریح کرد : در بحث تصادفات نیز شاهد کاهش ۱۲درصدی تصادفات فوتی و کاهش ۴۲ درصدی تصادفات جرحی در فروردین ماه بوده ایم همچنین در راستای اجرای دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا بیش از ۱۰۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و توسط پلیس اماکن عمومی پلمب شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی