عملیات احداث پردیس سینمایی ساوه آغاز شد / پیشرفت ۹۰ درصدی کنارگذر شمالی ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۴۲:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سید علی آقازاده عصر امروز در پایان سفر چند ساعته خود به ساوه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات نابسامان ترافیکی در ساوه موضوع ترافیک خودروهای سنگین و حضور آنها در شهر است که از سال های قبل با مطرح شدن بحث احداث کمربندی تلاش ها برای بازشدن این گره آغاز شده بود.

وی افزود: کنارگذر شمالی ساوه به طول حدودا ۲۵ رفت در دو باند رفت و برگشت در این راستا احداث شده که تا امروز شاهد پیشرفت ۹۰ درصدی این پروژه بوده ایم اما اگر دولت تا پایان سال حمایت مالی انجام ندهد این مسیر به اتمام نخواهد رسید. 

استاندار مرکزی تصریح کرد: تلاش می کنیم بعد از عید فطر مدیرعامل شرکت زیرساخت های کشور را به ساوه بیاوریم تا با تامین ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت این پروژه به بهره برداری برسد چراکه تاثیر بسزایی در تسهیل عبور و مرور خودروهای سنگین و همچنین کاهش ترافیک در شهر ساوه خواهد داشت.

سید علی آقازاده افزود: همچنین جاده روستایی یولاق ساوه که در تقاطع این کمربندی است از دو هفته دیگر بروی مردم بازخواهد شد تا افرادی که قصد عزیمت به یولاق را دارند از این مسیر استفاده کنند.

وی در ادامه از آغاز ساخت پردیس سینمایی در ساوه نیز خبر داد و تصریح کرد: یکی دیگر از پروژه ها که عملیات ساخت آن امروز آغاز شد پروژه پردیس سینمایی ساوه بود که در دهه فجر سال گذشته کلنگ آن بر زمین زده شده بود اما بدلیل وجود چند معارض تا امروز اقدامی برای ساخت صورت نگرفته بود.

آقازاده افزود: پردیس سینمایی ساوه که یکی از انتظارات به حق مردم بود همراه با مجتمع تجاری مجاور آن امسال در زمینی به وسعت ۴ هزار متر با اعتبار ۶٫۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و دولت ساخته خواهد شد و امیدواریم این پروژه نیز تا اواسط سال ۱۴۰۰ یا تا پایان آن برای استفاده مردم آماده شود.

استاندار مرکزی همچنین به بازدید از ۳ شرکت صنعتی اشاره کرد و گفت: در بازدید از سه کارخانه صنعتی در شهر صنعتی کاوه عمده مشکلات این کارخانجات که ارزی و مالی و یا صادراتی بود مورد بررسی قرار گرفت و بناشد از طریق وزارت صمت و همچنین بانک مرکزی این مشکلات در حد توان مرتفع شوند.

گفتنی است استاندار مرکزی در پایان سفر خود به شهرستان ساوه از گلخانه های شهر آوه نیز بازدید کرد و در جلسه ای با حضور مسوولان استان و شهرستانی در این شهر به بررسی مشکلات موجود در شهر آوه پرداخت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی