کشف ۳۱ دستگاه خودروی صفر احتکار شده در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۰۷:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ”علی اکبر عیسی آبادی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح های عملیاتی مبارزه با مخلان اقتصادی و با افزایش اشرافیت اطلاعاتی پلیس، ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه در عملیاتی، یک پارکینگ دپو و احتکار خودروهای صفر داخلی و خارجی را شناسایی کردند.

وی افزود:‌ در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی و در بازرسی از این پارکینگ تعداد ۳۱ دستگاه خودرو شامل ۶ دستگاه پراید ، ۲ دستگاه پژو پارس ، ۲ دستگاه ساندرو، ۲ دستگاه وانت نیسان ، ۳ دستگاه برلیانس ، ۵ دستگاه ساینا ، ۲ دستگاه پژو ۲۰۶ ، یک دستگاه تیبا ۲ ، یک دستگاه هایما S7 ، یک دستگاه رانا ، یک دستگاه وانت پراید ، ۲ دستگاه کیا سراتو، ۲ دستگاه ۳۰CROSS Hو یک دستگاه سمند کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش ریالی خودروهای کشف شده را در حدود ۳۵ میلیارد ریال اعلام کرد و بیان داشت: طی اجرای این طرح عملیاتی، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از هرگونه فعالیت افراد فرصت طلب و سودجو در زمینه احتکار و قاچاق کالا موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات لازم در اسرع وقت انجام شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی