عقد قرارداد بزرگترین پروژه مشارکتی شهرداری ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۳:۱۳:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان ،سید مهدی حسینی شهردار ساوه در جلسه عقد قرارداد بزرگترین پروژه مشارکتی شهرداری، گفت: با توجه به بحران های اقتصادی و درآمدی شهرداری ها در کل کشور به ویژه ساوه حرکت به سمت ایجاد بسترهای جذب سرمایه گذاری و تولید درآمد جهت تامین منابع امری ضروری است.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذاری ضمن آنکه به تولید ثروت در شهرها کمک می کند و ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان در تمامی شهررا در پی دارد موجب می شود تا بخشی از سرمایه ها های خفته شهرداری که بعضاً مورد تصرف نیز قرار گرفته احیا و سبب ایجاد ارزش افزوده برای شهرداری شوند.

حسینی ادامه داد: علیرغم تلاش های زیاد مدیریت شهری ساوه در دوره پنجم پروژه های زیادی جهت جذب سرمایه گذاری پیش بینی شده که پروژه مجتمع تجاری سنتی جنب بازار به عنوان اولین پروژه مشارکتی با حمایت شورای اسلامی شهر و تلاش مهندس صادقی پور مدیر دفتر سرمایه گذاری شهرداری به نتیجه رسید و امروز وارد مرحله عقد قرارداد شد.

وی اظهار داشت: این پروژه مشارکتی به صورت مجتمع تجاری با سبک سنتی و متناسب با بافت معماری بازار تاریخی ساوه در زمینی به مساحت ۸۱۶ متر مربع با یک هزار و ۲۶۰ متر مربع زیربنا به ارزشی فعلی ۲۵۰ میلیارد ریال اجرا خواهد شد که در این قرار داد حدود ۷۲ درصد سهم شهرداری و مابقی سهم سرمایه گذار بخش خصوصی می باشد.

حسینی افزود: امیدواریم روند جذب سرمایه گذاران در جهت ایجاد درآمدهای پایدار برای شهرداری تداوم داشته باشد تا بتوانیم شاهد رشد بودجه شهرداری در این شرایط سخت اقتصادی باشیم.

عبداله سالمی رئیس شورای اسلامی شهر ساوه نیز با بیان اینکه شهرداری‌ها باید به سمت جذب سرمایه گذار و درآمد پایدار حرکت کنند، گفت: ساوه به عنوان شهری با تاریخ و تمدن کهن، موقعیت استراتژیک مهم و موقعیت جغرافیایی مناسب و میزبانی بزرگترین شهر صنعتی کشور از بهترین شرایط برای سرمایه گذاری بخش خصوصی برخوردار است و بهترین فرصت برای سرمایه گذاران محسوب می شود.

وی با بیان اینکه توسعه مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری شهرها یکی از راهکارهای مناسب در حل دغدغه های مالی شهرداری ها است، افزود: از آنجا که شهرداری ها وابسته به اعتبارات دولتی نیستند بنابراین هنر مدیریت شهری برنامه ریزی مطلوب در راستای مشارکت سرمایه گذاران در طرح های مختلف اقتصادی و درآمدزایی است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی