انهدام باند ۱۰ نفره سارقان خودروهای پراید در عملیات پلیس ساوه/ اعتراف به ۲۳ فقره سرقت خودرو | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۹:۰۰:۴۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

سردار “حسن مفخمی شهرستانی” در تشریح این خبر بیان داشت: در هفته های گذشته با اعلام گزارش هایی از سرقت خودرو در محله های مختلف شهرستان، بررسی تخصصی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد در تمامی این سرقت ها که بیشتر در مناطق حاشیه ای شهرستان صورت می گرفت، افرادی به صورت کاملا حرفه ای، خودروهای پراید مدل پائین و فاقد سیستم های ایمنی لازم را مورد سرقت قرار می دهند.

شناسایی و دستگیری اعضای باند در ۵ عملیات پلیسی

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در فرایند رسیدگی به این پرونده ها، ‌سرنخ هایی از دست داشتن یک باند حرفه ای سابقه دار در این سرقت ها به دست آمد و سرانجام در نخستین مرحله از عملیات پلیس، سه نفر از اعضای این باند که در حال تردد با دو دستگاه خودروی سرقتی بودند، دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان همکاری های تخصصی کارآگاهان پلیس شهرستان ساوه و پلیس آگاهی استان مرکزی در شناسایی اعضای دیگر این باند گفت:‌ بلافاصله با هماهنگی های انجام شده با مرجع قضائی، در عملیاتی که در همان روز اجرایی شد،‌ دو نفر مالخر که با اعضای این باند همکاری داشتند، در یک گاراژ خرید و فروش اقلام ضایعاتی دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده از سوی پلیس، یک نفر دیگر از این افراد در حین سرقت خودرویی دیگر در یکی از محله های این شهرستان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه بیان داشت:‌ در ادامه تحقیقات پلیس دو نفر دیگر از اعضای این باند نیز در عملیاتی دیگر در شهرستان زرندیه شناسایی و در حالی که در یک دستگاه خودروی سرقتی در خواب بودند، در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد:‌ آخرین عضو این باند نیز که در حال خروج از استان بود، در عملیاتی دستگیر شد .

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی اعضای این باند دارای سوابق متعدد کیفری هستند خاطر نشان کرد:‌ در مراحل بازجویی های تخصصی کارآگاهان پلیس و در اعترافات اعضای این باند مشخص شد که این افراد با شناسایی خودروهای پراید مدل پائین و فاقد سیستم های ایمنی لازم در نقاط مختلف شهرستان، برنامه ریزی این سرقت ها را انجام می دادند.

سردار مفخمی شهرستانی با بیان ادامه داشتن تحقیقات تخصصی پلیس از اعضای این باند گفت:‌۲۱ نفر مالکان خودروهای سرقت در سطح شهرستان شناسایی شده اند و مراحل پیگیری تحقیقات پلیس از این افراد همچنان ادامه دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی